Gewoon de target op LocalPlayer zettenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:44 schreef wOot_ het volgende:
ik weet zelf alleen niet hoe je een custom camera je kan laten volgen, dus dat hij met je mee beweegt en geen voorgeprogrammeerde beweging heeft.
Dat zal ik overleggen met [z].quote:Lijkt me leuk, wil ik wel weten welke banen anders wordt 't nix natuurlijk.
Thx voor de welkomst.quote:Ow en hoi Bone.
ik dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:59 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dat zal ik overleggen met [z].
[..]
Thx voor de welkomst.
Btw w00t, van mij part mag je gwn meedoen als je het leuk vindt.
Natuurlijk mag je meedoenquote:
Thx Flyquote:
ja maar dan volgt de camera jou wel maar dan staat ie voor als nog stilquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gewoon de target op LocalPlayer zetten.
Van ons als in banen van Fok!kers, of banen die op onze server staan? En is er een maximum aantal spelers dat mee mag doen? Maximillian wil ook mee doen hoor ik net, dus we hebben al aardig wat ondertussen,quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Bouncer_Bone het volgende:
In de race komen banen van ons en van hun voor.
Alle banen die we als [Fok!] clan hebben of willen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Van ons als in banen van Fok!kers, of banen die op onze server staan? En is er een maximum aantal spelers dat mee mag doen? Maximillian wil ook mee doen hoor ik net, dus we hebben al aardig wat ondertussen,
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:56 schreef Oldbie het volgende:
Is er al enig idee wanneer het moet gebeuren?
Ik stel voor dat we tracks nemen van mijn server (sorry Kree). De meeste Fokkers kennen deze banen al redelijk tot goed en daar liggen onze kansen (de mijn iig wel)
Ik hoor het allemaal wel. Natuurlijk ben ik overdag niet beschikbaar voor een battle.
Eventueel ben ik wel in staat om een server op te zetten natuurlijk(Leg ik de Rounds server toch lekker plat
)
Ik heb trouwens ook al uitdagingen gehad uit zuidafrika: zowel de {XL} clan als de .exe clan hadden interesse. Toen heb ik het afgeslagen. Gaat dit vaker gebeuren en kan ik een eventuele uitdaging aannemen?
Mee eens, ik weet niet eens meer welke banen op de linux staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:56 schreef Oldbie het volgende:
Is er al enig idee wanneer het moet gebeuren?
Ik stel voor dat we tracks nemen van mijn server (sorry Kree). De meeste Fokkers kennen deze banen al redelijk tot goed en daar liggen onze kansen (de mijn iig wel)
Wat mij betreft wel, lijkt mij wel leuk.quote:Ik heb trouwens ook al uitdagingen gehad uit zuidafrika: zowel de {XL} clan als de .exe clan hadden interesse. Toen heb ik het afgeslagen. Gaat dit vaker gebeuren en kan ik een eventuele uitdaging aannemen?
quote:
quote:DutchDelight_NoSC Your Time: 44.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |