Er staat toch ook weebel?quote:
Geen idee, volgens mij moeten we eerst maar eens een opzet bedenken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:39 schreef Fir3fly het volgende:
En hos staat het eigenlijk met de Fok!-track?
als je tekort komt wil ik ook wel n stukkie doen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:15 schreef e-wok het volgende:
ok dan. Het lijkt me prima om het bij de volgende fokkers te houden:
Djoszee, Firefly, Oldbie, Insane, JJ, draakje, Evil_Koekje = 7
Als loki meedoet kunnen we 2 tracks maken, dan kan iedereen meer doen.
Loki?
Daarna werk ik de opzet zoals ik voorstelde wel even uit
iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:22 schreef e-wok het volgende:
Dat lol leek me idd een tijdelijke hype. Bone zit ook bij fok
Gisteren op uk rounds gereden. Na 2 uur 2500 plaatsen gestegen. Kwam winit daar ook nog tegen en we kwamen tot de conclusie dat een aantal tech tracks leuk zal staan op de rounds server. Oldbie, is die server in zuid afrika erg druk? Misschien kun je wel een foktech server opzetten, ook rounds en dan alleen maar techbanen.
Je hebt een http:// te veel in je avatarquote:
Daarbij zit er ook nog eens een typefout in: 'starnd.jpeg'quote:
Done.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef insan3 het volgende:
oldbie of firefly, kan illusion op de server:P heb inmiddels 4 votes
Die is van de site, niet van mij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarbij zit er ook nog eens een typefout in: 'starnd.jpeg'
lache, mag ik speccenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
De clan [z] wilt een clanrace houden tegen ons [Fok!] team. Daarvoor zou er een team server voor worden aangemaakt. Maar eerst moet ik weten of iedereen het hier goed vindt, dan zal ik het tegen hun vertellen.
Clanrace [z] vs [Fok!]?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Lijkt me leuk, wil ik wel weten welke banen anders wordt 't nix natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
De teamleider van de clan [z] (van GBR) wilt een clanrace houden tegen ons [Fok!] team. Daarvoor zou er een team server voor worden aangemaakt. Maar eerst moet ik weten of iedereen het hier goed vindt, dan zal ik het tegen hun vertellen.Eventuele tijd en datum van de clanrace moet nog worden afgesproken.
Prima.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:15 schreef e-wok het volgende:
Daarna werk ik de opzet zoals ik voorstelde wel even uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |