quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:54 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik het nog eens proberen. Dank voor je award.
Koekje you've got mail
Gast je gaat op vakantie toch niet heel de tijd computerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ook moet ik zeggen dat ... oew kan ik dit wel zeggendat ik redelijk single player en editor verslaafd ben geworden
![]()
niet dat ik echt een keuze heb hier, maar toch
![]()
wees maar niet bang. om de dag een uurtje. dus gemiddeld ongeveer een half uurtje per dagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Gast je gaat op vakantie toch niet heel de tijd computeren![]()
gelijk uitproberenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:27 schreef e-wok het volgende:
nieuwe ganjarider track zag ik net
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=293357#auto
Mag deze er op oldbie? Ben benieuwd hoe ie ontvangen wordt.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
download
Mushyz .01 op de server(s)?
» Yeshyesh
» Nohnoh
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
De eerste in een serie van shorttracks (hoop ik). Paar jumpjes, paar lastige bochten, verborgen finish...Gewoon op de signs letten dan komt 't wel goed lijkt me. Ook weer symmetrisch btw.
.
Zegt U 't maar.
Ik ben dan wel geen Oldbie, maar toch, hij staat eropquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mag deze er op oldbie? Ben benieuwd hoe ie ontvangen wordt.
omg wat een gare baanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef e-wok het volgende:
ja, met dat maffe geslip van je
misschien kun je hier ook ff proberen te bewijzen dat ik een slechte tech-rijder ben. http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=266071#auto
lekker hoge ranking op die track
ooit gehoord van tussentijds opslaan??quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef Loki.Nya het volgende:
AAAAHH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
*schopt PC*
Ben ik uren bezig een nieuwe track te maken... net de laatste paar stukjes weg aan het plaatsen.....
reboot m'n PC ineens, alles kwijt![]()
Komt vast door het warme weer, wordt ie wat onstabiel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |