Ja Firefly ik ben nu ff daar in de server en heb et er ff over gehad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben er weer
Maar de race moet wel voor zondag zijn, anders kan ik niet meedoen. Zondag vroeg in de ochtend ga ik voor 3 week op vakantie.

Ook Wanadoo Orange family?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb 2 servers met max 20 spelers.....
lag ligt trouwens meestal aan de gebruiker en niet aan de server.
Mijn verbinding: 20mb down; 1mb up (belangrijk voor serving)

quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:12 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Ook Wanadoo Orange family?![]()
Die heb ik ook en de upload is idd belangrijk bij hoste..

jaaaa pro orthodox cavemanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef e-wok het volgende:
ik heb wat leuks voor jj en de rest. Ik heb op het forum van de uk-rounds server om een zip bestand met daarin alle (tot nu toe op de server verschenen) tracks. Alle toffe techbanen die je daar kunt spelen staan er in.
Ik kan iedereen aanraden om 'chase' 'pro-38-64 (oid)' 'pro orthodox caveman' en alle 'roundsperfect' maps eens te spelen. De url voor de zip:
http://tmnserver.flexvps.(...)_Track_Catalogue.zip
(dit werkt vast wel jj. Als je wil kan ik mijn 500cc map en nieuwe techmap wel ff gezipt uploaden)

Ik zou wel graag mee willen doen...er werd mij verteld dat ik me hier kon aanmelden...quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:06 schreef WinIT het volgende:
We zijn tot zover: het word een race van 20 vs 20! dus ff graag duidelijkheid over wie er allemaal racen voor ons.

Normaal spreek IK met -silver-[z]quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:06 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ja Firefly ik ben nu ff daar in de server en heb et er ff over gehad.
We zijn tot zover: het word een race van 20 vs 20! dus ff graag duidelijkheid over wie er allemaal racen voor ons.
Verder heb ik de site gekregen van hun waar we ff een suggestie moeten doen voor een tijdstip: Dag, en uur.
Dit is de site: www.zcars.moo.no
Ik heb trouwens al een goeie speler gespot van hun: Shade[z]
Ik hoor de datum wel, en als we et er over eens zijn laat et dan daar maar meteen weten!
Leroy![]()

Eerste middag van de week dat ik niet naar UK rounds ben gegaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:37 schreef WinIT het volgende:
Nouw ja ik dacht: Ik zet er een beetje vaart achter

oké upload ik mn pr morgen welquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef e-wok het volgende:
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=298254#auto
tk, wacht je even een dag met het uploaden van een tijd?

Volgens mij ben ik vooral slechter geworden....quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:15 schreef RipCore het volgende:
Ik vraag me af hoeveel beter jullie allemaal geworden zijn, als jullie het nu nog steeds (semI) dagelijks spelen...

Zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:15 schreef RipCore het volgende:
Ik vraag me af hoeveel beter jullie allemaal geworden zijn, als jullie het nu nog steeds (semI) dagelijks spelen...
Misschien van het weekend maar es reïnstalleren en kijken wat ik er van bak..

quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef WinIT het volgende:
Ok firefly is een uitzondering, maar daar zijn we al overheen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |