Ik bedoel vier gigabyte aan dataverkeer voor Fok!quote:
Dus jij gaat ons nu allemaal vertellen waar we een host kunnen vinden zonder datalimiet ?quote:
dóór fok.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:36 schreef Sjibble het volgende:
Fok is zo'n groot forum met maar 5 gig, wtf
heb wel wat meer verwacht, moet je zien hoeveel er word gepost en geladen of wtf allemaal.
Zoek wat hoger
Je hebt hosts voor redelijk weinig met veel ruimte en bandbreedte, kwestie van zoeken, en het is beter te upgraden dan steeds bij te betalen voor de overschrijding
10 euro + 6.50 voor een .nl- etje.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:35 schreef Nyx96 het volgende:
Wat betaal je daarvoor?
Lijkt me handig om te gebruiken als fotoalbum ipv reisverslagen en zo
ik haal elke maand makelijk 12 tot dus de vorige maand mijn max (15 GB dus ) alleen al aan fokquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:36 schreef Sjibble het volgende:
Fok is zo'n groot forum met maar 5 gig, wtf
heb wel wat meer verwacht, moet je zien hoeveel er word gepost en geladen of wtf allemaal.
Zoek wat hoger
Je hebt hosts voor redelijk weinig met veel ruimte en bandbreedte, kwestie van zoeken, en het is beter te upgraden dan steeds bij te betalen voor de overschrijding
Wuppie plaatjes, stuk of 20quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Molluck het volgende:
Welk icoontje was dat eigenlijk?
Ja, thuis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:35 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dus jij gaat ons nu allemaal vertellen waar we een host kunnen vinden zonder datalimiet ?
Badmuts
Ja maar is niet zo snel hequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:00 schreef Kindervriend het volgende:
Providers met datalimieten.
Wanneer krijgen jullie stromend water en riolering? En heeft de eerste auto al zijn intrede gedaan in jullie dorp?
Omg hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |