+ 1 Iblisquote:Op zondag 30 juli 2006 10:03 schreef Iblis het volgende:
[..]
Red Book? Bevat de specificaties van de (audio) CD.
Die held is goed. Maar het Erzgebirge absoluut niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:37 schreef Sitethief het volgende:
De held is Siegfried, dus moet het het Erzgebirge zijn, uit mijn blote hoofd nog wel.
Aangezien ik nu bijna weg ben zal ik het antwoord maar geven. Het middelgebergte is het Odenwald in Duitsland. Daar liggen drie Brunnen waar Siegfried vermoord zou zijn. (Siegfriedsbrunnen) . De moordenaar was Hagen voor de volledigheid. Er wordt ook een plaats net buiten het Odenwald geclaimd, maar die ligt niet in een middelgebergte.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Die held is goed. Maar het Erzgebirge absoluut niet.
klopt!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef Iblis het volgende:
Het is (was) de Hellespoint Fairfax, het is de grootste dubbelwandige olietanker. Het schip is in 2004 door de Overseas Shipping Group gekocht en hernoemd tot TI Oceania. Het vaart sindsdien onder de Belgische vlag (eerst de Griekse). De diepgang is 24,5 m. En het is opmerkelijk vanwege de hoge specificaties van het schip, het kan beladen met 16,5 knopen varen.
zoiets?
quote:Het logo van de BBC werd in 1956 ontworpen door Richard Levin en in 1991 aangepast door Lambie-Nairn. De kleur is blauw (Pantone 2767).
De BBC gebruikt het lettertype Gill Sans.
Bijna. Sans betekent 'zonder', d.w.z. zonder schreef (en dat is Joanna niet. Het is dus 'gewoon' Joanna, maar ik reken het goed. (Gill Sans is wel schreefloos.)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef CiQNiZ het volgende:
Joanna Sans?
Het product heet: CediTect BSEquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik ben een organisatie die monsters krijgt van geslachte koeien. Deze monster worden in de middag, of bij drukke dagen ook nog eens in de avond geleverd door een koerier via het slachthuis. Van deze koeien is onbekend of ze besmet zijn met BSE (De gekke koeienziekte). Mijn organisatie moet testen of deze monsters BSE bevatten. Ik ontwikkel deze testen niet, ik maak gebruik van 'methodes'/testen van een derde partij. Ik wil graag de beste test die er op dit moment verkrijgbaar is. Wel graag van een Nederlands bedrijf in verband met de levering van de componenten en de support op de test.
Bij welk Nederlands bedrijf kan ik het beste terecht? En wat is de handelsnaam van deze test bij dit bedrijf?
Wowquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:11 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Het product heet: CediTect BSE
Het bedrijf: Cedi Diagnostics uit Lelystadhttp://www.cedi-diagnostics.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |