abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39721143
Persbericht van onze zuiderburen:
quote:
De realityreeks "Expeditie Robinson" verhuist dit najaar van KANAALTWEE naar VTM. Het wordt een strijd tussen Vlaamse mannen en Nederlandse vrouwen. De verschuiving van "Expeditie Robinson" van KANAALTWEE naar VTM moet, volgens een persbericht, van VTM "een bredere en meer selectieve zender" maken. De bedoeling is om nieuwe kijkers aan te trekken.
Het programma wordt gepresenteerd door Evi Hanssen en Ernst-Paul Hasselbach. De opnames in Panama zijn zo goed als rond. Uitzenddag en -uur liggen nog niet vast. Jan Segers, programmadirecteur van de VMMa, vindt de verhuis geen verzwakking van KANAALTWEE. "Het gamma van de zender is nog nooit zo uitgebreid geweest als nu", aldus Segers.
bron

Laat die Vlaamse mannen maar een poepie ruiken .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:37:52 #2
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39721163
I can't fucking wait.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_39726727
De Belgische presentatrice Evi Hanssen.

Zij vervangt Lotte Verlackt.

De enige echte presentatrice voor ER is en blijft natuurlijk Roos van Acker.

pi_39734794
Hopelijk weer op de maandag.
pi_39737138
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk weer op de maandag.
Van mij mag het ook op zondag. Als Het Blok afgelopen is.
pi_39737202
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Van mij mag het ook op zondag. Als Het Blok afgelopen is.
Denk niet dat Talpa dat doet. Of tegenover het Blok of op een andere dag.
pi_39753314
voor mij was zondagavond altijd ER avond. Maandag is toch een ander 'gevoel'
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_39754708
Schatje.

Ik heb d'r zin in.

Ik wil me telkens opgeven voor dergelijke programma's maar 1 ik durf niet en 2 ik lig d'r toch zo uit. . en 3 de belangerijkste ik heb nu al heimwee als ik er aan denk. en 4 ik wil niet met mijn kop op tv.

.
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:38:27 #9
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_39778977
Ik zou de ideale anti-kandidaat zijn:

- ik ben lui
- ik kan niks
- ik lust niks
- ik ben fysiek een zwakkeling
- heb geen goed evenwicht
- ben niet sympathiek of grappig
- ik klaag de hele dag door
- ik ben bang voor spinnen

kut, dit klinkt heel erg als Lydia!! Alleen had die nog haar vrouwelijke vormen om daarmee de mannen te paaien....
pi_39779026
Ben benieuwd

Het hoort gewoon op zondag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40060767
Maandag 21.30 dus, na BB.

Wel weer met een kijkersstemming

[ Bericht 81% gewijzigd door BliksemSchigt op 21-07-2006 23:26:57 ]
  zondag 23 juli 2006 @ 18:48:48 #12
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40109318
Leuk .
Kijkersstemming en tijdstip zijn kut.

Misschien weer eens een prono .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:48:43 #13
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_40210587
Ik had het liever andersom gezien. De belgische dames zijn meestal

Maar ik denk dat het voor de competitie wel beter is. Denk dat Nederlandse vrouwen ietwat harder zijn dan de Belgische variant.
//geen commentaar...
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:00:18 #14
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_40219556
Expedition Robinson 2006

Het zevende seizoen alweer van dit succesvolle programma en komend seizoen ook hier op mediactua te volgen. Dit jaar zijn de zestien kandidaten, acht Nederlanders en acht Belgen, neergestreken in Panama, waar ze het ergste noodweer in de geschiedenis van het programma hebben moeten doorstaan. De teams worden geleid door twee captains, oud gedienden uit eerdere afleveringen: Klaar en Robin.
Het programma is wekelijks te zien vanaf 28 augustus, volgend op de live-show van Big Brother. Twee sterke publiekstrekkers achter elkaar dus, geen slechte zet.

Bron: http://www.mediactua.nl/
pi_40230547
Dat is leuk! Klaar en Robin terug.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40231711
Klaar en Robin :-) Ik gok Robin bij de vrouwen en Klaar bij de mannen
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_40231786
Owkee, top
Als er maar niet weer zo'n saai stel wint
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_40245837
Ook weer gejat van Survivor die twee teruggekeerden. Wel twee verdiende kandidaten die imo ook in de all stars niet zouden hebben misstaan.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:24:51 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40263105
Klaar .
pi_40272618
Klaar én Robin, de twee leukste ER-deelnemers ooit!
  maandag 31 juli 2006 @ 10:38:06 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40345406
quote:
Bornse Bernadette duikt onder in Expeditie Robinson

BORNE - Ze is al meer dan een maand weg en niemand weet hoe het met haar gaat. Maar het tijdelijk verdwijnen uit Borne is uit eigen vrije wil. Bernadette Wieffer doet mee aan Expeditie Robinson van Talpa.

In het loodzware reality-programma - genoemd naar ontdekkingsreiziger Robinson Crusoë - moeten de deelnemers zien te overleven onder extreme omstandigheden. Ze zijn bij beproevingen op elkaar aangewezen terwijl ze tegelijk elkaars concurrenten zijn: er kan maar één winnen.
De deelname van Bernadette Wieffer is bijzonder gezien de grote belangstelling. Voor de achtste editie hadden zich liefst 9.000 belangstellenden uit Nederland en België gemeld.
Zeker is dat Bernadette Wieffer ergens verblijft op de Pearl Islands bij Panama in Midden-Amerika. Maar of zij nog in de survival-race in dit land van de oude Maya’s is, of dat zij eruit ligt en in alle rust vakantie viert, is onbekend.
De Bornse is sinds begin juni weg en zal eind juli terugkomen. Tijdens het project hebben de kandidaten geen contact met de buitenwereld, hoewel een enkeling een telefoontje van twee minuten met het thuisfront heeft kunnen verdienen.
Over het verloop van de soms exotisch mooie, maar vaak ook barre strijd mogen ze al helemaal niets zeggen.
Bernadette Wieffer is de moeder van Marre, die landelijke bekendheid kreeg met haar inzet voor kansarme kinderen in Afrika.
Marre Wieffer overleed in 2003 op vijftienjarige leeftijd. Voor velen was zij een held, zo bleek uit een landelijke heldenverkiezing van de KRO waarin Marre tweede werd.
In Expeditie Robinson worden sommige deelnemers voor de tv-kijkers ook helden. In september begint de uitzending. In de opzet van deze reeks nemen in eerste instantie Belgische mannen en Nederlandse vrouwen het tegen elkaar op.

Twentsche Courant
  maandag 31 juli 2006 @ 10:39:37 #22
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40345450
Hey leuk, ER blijft een leuk programma!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 31 juli 2006 @ 12:02:36 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_40347950
hoewel ik het wel gehad had met ER, na het laatste seizoen, heb ik toch wel zin in 'n nieuwe ronde

Klaar en Robin terug, da's helemaal leuk natuurlijk!!
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 08:38 schreef EdPowers het volgende:Ik zou de ideale anti-kandidaat zijn:
- ik ben lui
- ik kan niks
- ik lust niks
- ik ben fysiek een zwakkeling
- heb geen goed evenwicht
- ben niet sympathiek of grappig
- ik klaag de hele dag door
- ik ben bang voor spinnen
herkenbaar lijstje, ik heb al regelmatig dezelfde argumenten gebruikt als iemand weer eens zei:
"waarom doe jij nou niet mee, da's echt wat voor jou"
  maandag 31 juli 2006 @ 12:03:23 #24
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_40347972
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef schatje het volgende:
De enige echte presentatrice voor ER is en blijft natuurlijk Roos van Acker.
[afbeelding]
wat een debiele foto
  maandag 31 juli 2006 @ 16:42:41 #25
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40356088
Klaar! Ik hoop dat ze team captain wordt van het Belgische mannenteam. Dat lijkt me echt een geweldige cultuurshock voor die kerels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')