bronquote:De realityreeks "Expeditie Robinson" verhuist dit najaar van KANAALTWEE naar VTM. Het wordt een strijd tussen Vlaamse mannen en Nederlandse vrouwen. De verschuiving van "Expeditie Robinson" van KANAALTWEE naar VTM moet, volgens een persbericht, van VTM "een bredere en meer selectieve zender" maken. De bedoeling is om nieuwe kijkers aan te trekken.
Het programma wordt gepresenteerd door Evi Hanssen en Ernst-Paul Hasselbach. De opnames in Panama zijn zo goed als rond. Uitzenddag en -uur liggen nog niet vast. Jan Segers, programmadirecteur van de VMMa, vindt de verhuis geen verzwakking van KANAALTWEE. "Het gamma van de zender is nog nooit zo uitgebreid geweest als nu", aldus Segers.
Van mij mag het ook op zondag. Als Het Blok afgelopen is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk weer op de maandag.
Denk niet dat Talpa dat doet. Of tegenover het Blok of op een andere dag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Van mij mag het ook op zondag. Als Het Blok afgelopen is.
quote:Bornse Bernadette duikt onder in Expeditie Robinson
BORNE - Ze is al meer dan een maand weg en niemand weet hoe het met haar gaat. Maar het tijdelijk verdwijnen uit Borne is uit eigen vrije wil. Bernadette Wieffer doet mee aan Expeditie Robinson van Talpa.
In het loodzware reality-programma - genoemd naar ontdekkingsreiziger Robinson Crusoë - moeten de deelnemers zien te overleven onder extreme omstandigheden. Ze zijn bij beproevingen op elkaar aangewezen terwijl ze tegelijk elkaars concurrenten zijn: er kan maar één winnen.
De deelname van Bernadette Wieffer is bijzonder gezien de grote belangstelling. Voor de achtste editie hadden zich liefst 9.000 belangstellenden uit Nederland en België gemeld.
Zeker is dat Bernadette Wieffer ergens verblijft op de Pearl Islands bij Panama in Midden-Amerika. Maar of zij nog in de survival-race in dit land van de oude Maya’s is, of dat zij eruit ligt en in alle rust vakantie viert, is onbekend.
De Bornse is sinds begin juni weg en zal eind juli terugkomen. Tijdens het project hebben de kandidaten geen contact met de buitenwereld, hoewel een enkeling een telefoontje van twee minuten met het thuisfront heeft kunnen verdienen.
Over het verloop van de soms exotisch mooie, maar vaak ook barre strijd mogen ze al helemaal niets zeggen.
Bernadette Wieffer is de moeder van Marre, die landelijke bekendheid kreeg met haar inzet voor kansarme kinderen in Afrika.
Marre Wieffer overleed in 2003 op vijftienjarige leeftijd. Voor velen was zij een held, zo bleek uit een landelijke heldenverkiezing van de KRO waarin Marre tweede werd.
In Expeditie Robinson worden sommige deelnemers voor de tv-kijkers ook helden. In september begint de uitzending. In de opzet van deze reeks nemen in eerste instantie Belgische mannen en Nederlandse vrouwen het tegen elkaar op.
Twentsche Courant
herkenbaar lijstje, ik heb al regelmatig dezelfde argumenten gebruikt als iemand weer eens zei:quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:38 schreef EdPowers het volgende:Ik zou de ideale anti-kandidaat zijn:
- ik ben lui
- ik kan niks
- ik lust niks
- ik ben fysiek een zwakkeling
- heb geen goed evenwicht
- ben niet sympathiek of grappig
- ik klaag de hele dag door
- ik ben bang voor spinnen
wat een debiele fotoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef schatje het volgende:
De enige echte presentatrice voor ER is en blijft natuurlijk Roos van Acker.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |