Zie heirboven; relatief gezien welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:05 schreef Pracissor het volgende:
Dus autochtonen zijn per definitie beter in nederlands?![]()
Dat is jou ontgaan, nevermind anyway.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat?
Maar al met al heeft een nederlander ALTIJD nederlands onderwijs gehad i.t.t. allochtonen. Die kunnen nederlands onderwijs gevolgd hebben, maar ook weer niet persé.
M.a.w. : relatief gezien wordt van een autochtoon eerder verwacht dat hij goed nederlands spreekt
dan is dat nieuws bericht zeker gepost door R@B ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:38 schreef iz0r het volgende:
Telksens als er op de frontpage een post is over allochtonen of iets in die richting dan is meneer van de partij.
-knip-
Wat een onzinquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:04 schreef iz0r het volgende:
Situatieschets: 6 antillianen slaan Nederlander in elkaar.
- Calvobbes-redenatie: Jahaa, ze meten ook alles zo uitgebreid uit als het over allochtonen gaat, dit zijn we zelf schuld. En dan schreeuwt 'ie van alles en nog wat. Het zijn maar incidenten. (jaja)
Draai de situatie om dan krijg je reacties als:
Door calvobbes - dinsdag 11 juli 2006 @ 10:39 - (0 - Normaal) quote FB
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:35 schreef the_jestert het volgende:
heerlijk weer, dat aandachts geile volk dat elke onbenullige gelegenheid aanpakt om te zeiken.
Jij vind het onbenullig als 6 mensen iemand zomaar in elkaar slaan
blijkbaar wel. Verhelder mij eens aub.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat is jou ontgaan, nevermind anyway.
Ik zou graag een quote willen zien van die eerste redenatie. Interpreteren kan iedere mongool, maar daar heeft niemand wat aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:04 schreef iz0r het volgende:
Situatieschets: 6 antillianen slaan Nederlander in elkaar.
- Calvobbes-redenatie: Jahaa, ze meten ook alles zo uitgebreid uit als het over allochtonen gaat, dit zijn we zelf schuld. En dan schreeuwt 'ie van alles en nog wat. Het zijn maar incidenten. (jaja)
Draai de situatie om dan krijg je reacties als:
Door calvobbes - dinsdag 11 juli 2006 @ 10:39 - (0 - Normaal) quote FB
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:35 schreef the_jestert het volgende:
heerlijk weer, dat aandachts geile volk dat elke onbenullige gelegenheid aanpakt om te zeiken.
Jij vind het onbenullig als 6 mensen iemand zomaar in elkaar slaan
Je vergeet oliver_kahn (grote_kahn)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:10 schreef diomedes het volgende:
Ach als je Meki en Braun gewend bent.....![]()
Zeker een allochtoon he?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:19 schreef Kreupelhout het volgende:
[..]
Waarom heb jij mijn avatar gejat? Dief!
R@b zie ik over het algemeen (de laatste tijd iig) redelijk genuanceerde en objectieve comments posten als het over serieuze onderwerpen gaat. Maar ik lees niet alle posts van R@b natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan is dat nieuws bericht zeker gepost door R@B ?
Niet per definitie. Gemiddeld gezien wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:05 schreef Pracissor het volgende:
Dus autochtonen zijn per definitie beter in nederlands?![]()
Dat geloof ik ook, ik vind het altijd alleen zo onzinnig van mensen, die het hebben over goed nederlands spellen om kritiek te mogen hebben op allochtonen, alsof dat relevant is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Niet per definitie. Gemiddeld gezien wel.
Uitzonderingen die de regel bevestigen vind je in beide 'groepen'.
Ik ga hier overigens geen discussie over beginnen aangezien ik het idee krijg dat je mijn reactie uit zijn verband aan het rukken bent. En daar heb ik geen zin in.
Waarom bekritiseer je mij dan, terwijl ik precies hetzelfde zeg?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, ik vind het altijd alleen zo onzinnig van mensen, die het hebben over goed nederlands spellen om kritiek te mogen hebben op allochtonen, alsof dat relevant is.
Jij nuanceerde het later pas naar, gemiddeld genomen, daarnaast botst mijn 2e zin niet met jouw opvatting?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarom bekritiseer je mij dan, terwijl ik precies hetzelfde zeg?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:22 schreef iz0r het volgende:
R@b zie ik over het algemeen (de laatste tijd iig) redelijk genuanceerde en objectieve comments posten als het over serieuze onderwerpen gaat. Maar ik lees niet alle posts van R@b natuurlijk.
Bovendien zie ik het verband tussen r@b en dit topic niet?
Nou, hij heeft er nog geen 24x7 baan van gemaakt, dus dat valt ook wel weer mee. Er is namelijk voer zat vanuit de allochtonenhoek.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..],
,
.
Schier alle allochtonengerelateerde "nieuwsberichten" zijn door r@b gepost.
En dan wel het liefst als hij de allochtonen in een bedenkelijk daglicht kan stellen.
Voor r@b blijkbaar wel ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:06 schreef Scorpie het volgende:
Nou, hij heeft er nog geen 24x7 baan van gemaakt, dus dat valt ook wel weer mee. Er is namelijk voer zat vanuit de allochtonenhoek.
Neenee, jij haalde die nuances niet uit mijn eerdere stukken (ok, het zat wat moeilijk "verborgen").quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij nuanceerde het later pas naar, gemiddeld genomen, daarnaast botst mijn 2e zin niet met jouw opvatting?
Ach ja, het is ook vechten tegen de bierkaai.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:27 schreef iz0r het volgende:
Don't shoot the messenger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |