abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39725326
Ik stond 2 weken geleden in de supermarkt, met 4 dingen in me hand, komt er ineens een dame naar me met 2 dingen in haar hand, ze vroeg of ze voor mocht, ik had tijd en ik wilde niet aso overkomen, dus heb maar ja gezegd
pi_39725556
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:30 schreef Hagelkaas het volgende:
-knip-

NOU ZEG IK JE, DIK KUTWIJF, IK STA MET 3 DINGETJES IN MN HAND EN JIJ HEBT EEN FUCKING KAR VOL, DAN KUN JE ME TOCH WEL EVEN VOORLATEN? OF IS DAT TEVEEL MOEITE OMDAT JE DAN MET JE DIKKE ASOCIALE AARS OPZIJ MOET SCHUIVEN WAARDOOR JE OMVALT DOOR AL HET VET WAT DAN ALS EEN GOLF NAAR EEN KANT BEWEEGT?

En zo gaat het wel vaker
Nou, als je dit nou de volgende keer tegen haar zegt, mag je natuurlijk wel voorgaan!

Maar je zegt het zelf; een rij van 6 mensen, waarvan 3 mensen met een overvolle kar.
Je vraagt aan iemand of je voor mag, dat heeft toch geen nut, want dan heb je nog steeds minstens 2 mensen voor je met volle karren.
pi_39725706
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Nou, als je dit nou de volgende keer tegen haar zegt, mag je natuurlijk wel voorgaan!

Maar je zegt het zelf; een rij van 6 mensen, waarvan 3 mensen met een overvolle kar.
Je vraagt aan iemand of je voor mag, dat heeft toch geen nut, want dan heb je nog steeds minstens 2 mensen voor je met volle karren.
Scheelt wel weer tien minuten hé En tijd is geld en geld is veel waard.
pi_39731287
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 16:03 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Scheelt wel weer tien minuten hé En tijd is geld en geld is veel waard.
Vraag dan de volgende keer gewoon gelijk aan die persoon die helemaal vooraan staat. Als diegene ja zegt, heb je gelijk 6 personen gepasseerd!
pi_39732076
Ja, bah.
Zo stond ik laatst in de rij.
Komt er een bejaarde vrouw naar me toe: ja, ik was eigenlijk al lang voor jou hoor.
En voor ik wat kon zeggen was ze voor me gekropen en stond ze af te rekenen!
Dat mens heeft nooit in de rij gestaan.
Maar om er dan nog wat van te gaan zeggen, dan ben ik degene die asociaal is.
pi_39732215
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:51 schreef Emu het volgende:
Ik stond 2 weken geleden in de supermarkt, met 4 dingen in me hand, komt er ineens een dame naar me met 2 dingen in haar hand, ze vroeg of ze voor mocht, ik had tijd en ik wilde niet aso overkomen, dus heb maar ja gezegd
Dat vind ik dan ook weer niet zo netjes van die vrouw.
Je hebt maar 4 dingen dan moet ze kunnen wachten.
Kijk als je een hele kar vol hebt is het anders.
pi_39732655
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Vorige week bedacht ik me in de supermarkt nog een geinige actie.

Ga je met één dingetje achter iemand staan die een kar vol heeft: "Mevrouw, mag ik even voor?".
"Ja hoor".
En dan roep je: "Kom maar jongens!!". Komen al je vrienden erbij met hun volle boodschappenkarren .
Dan mag jij alleen voor van die mevrouw en niet jouw vrienden. Je hebt immers alleen toestemming gekregen van die mevrouw dat jij voor mocht gaan en jouw vrienden hebben die toestemming niet gekregen.
pi_39732774
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef buzzer het volgende:
of je wacht zoals iedereen netjes op je beurt. NIets mis mee.
Wat ook wel eens wil helpen in een dergelijke situatie: gewoon keihard door de supermarkt gaan blèren: "Juffrouw Jannie, Kassa Bij alstublieft" en dit dan een stuk of tien keer herhalen.
Als ik een cassière zou zijn in een supermarkt en iemand zou zo irritant doen, dan kwam er geen kassa bij al stond de rij tot aan de ingang van de supermarkt.
pi_39733890
Ik laat vragers ook niet voor. Je weet dat het je veel tijd gaat kosten om die snack te halen, so be it. En eigenlijk laat ik mensen die er niet om vragen ook niet voor.

Oh nog iets: als iemand voor mij iemand achter mij voor laat vind ik dat al helemaal verwerpelijk.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:00:56 #60
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_39737317
Als iemand voor je iemand achter je voor laat gaan, dan laat diegene jou ook automatisch voor gaan, wat is daar verwerpelijk aan?
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_39737388
Dombo's uit de volkswijken zijn het met een zogenaamde ziekte om in de Sociale Werkvoorziening te werken zonder betrokken te zijn bij echte zieken.
Naieviteit is onschuld.
pi_39737669
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef rucksichlos het volgende:
Als iemand voor je iemand achter je voor laat gaan, dan laat diegene jou ook automatisch voor gaan, wat is daar verwerpelijk aan?
Nee, diegene laat dan degene achter mij in de rij voorgaan waardoor de persoon voor mij de persoon achter mij dus ook mij laat passeren. Zonder mijn toestemming. Even een tekening ter verduidelijking:

Persoon 1 laat persoon 3 voor, ik ben #2.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 23:30:44 #63
25682 2cv
Niet subtiel
pi_39738401
Vragen staat vrij, maar als je niet het antwoord krijgt waar je op hoopt: jammer.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_39739083
Ik werk in een supermarkt, als de rij me te lang is open ik gewoon een eigen kassa.
pi_39740700
Tssk, wie denk je wel dat je bent om iets dat een gunst is, die alleen soms uit een goed hart aan een aardig uitziend persoon wordt gegeven, op te eisen?
Mensen die vragen worden overgeslagen.
Gewoon achteraan sluiten, verwend kreng!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_39741195
Wat een supermarktleed .Misschien daar maar eens een gedragscode invoeren
Ach ja....als de rijen nou altijd zo kort konden zijn dat de laatste persoon ook de boodschappen
op de band kan leggen...krijg je toch minder van
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:05:12 #67
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_39745628
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:11 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Nee, diegene laat dan degene achter mij in de rij voorgaan waardoor de persoon voor mij de persoon achter mij dus ook mij laat passeren. Zonder mijn toestemming. Even een tekening ter verduidelijking:

[afbeelding]

In dat geval laat jij de 3e persoon ook voor dat is dan je eigen schuld, als jij de 3e persoon niet voor laat maar de persoon voor je laat die 3e persoon wel voor dan laat die persoon voor je dus ook jou voor anders kan ze de 3e persoon niet voor laten gaan, dus in dat geval netjes bedankt zeggen en de 1e persoon passeren.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_39745688
Je hebt supermarkten met een rij waar alleen mensen met minder dan 10 producten aan mogen sluiten (oid).
pi_39745695
Jij doet me denken aan die klojo die vandaag doorrijd tot aan de bocht, hem ervoor tyft en vervolgens keihard wegrijd. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo`n asociale kut actie gezien als van die k*nkerjood.
pi_39745720
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:08 schreef Scorpie het volgende:
Jij doet me denken aan die klojo die vandaag doorrijd tot aan de bocht, hem ervoor tyft en vervolgens keihard wegrijd. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo`n asociale kut actie gezien als van die k*nkerjood.
Je had gewoon even geen zin om een eigen topic te openen, dus pikte je er maar een ander KLB-topic uit om je frustraties kwijt te raken?
pi_39745812
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:09 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Je had gewoon even geen zin om een eigen topic te openen, dus pikte je er maar een ander KLB-topic uit om je frustraties kwijt te raken?
Dat ook, maar ik vond het vergelijkbaar met de actie van de TS om gewoon alle wachtenden te omzeilen. Wat maakt hem bevoorrecht?
pi_39745891
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_39746069
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat ook, maar ik vond het vergelijkbaar met de actie van de TS om gewoon alle wachtenden te omzeilen. Wat maakt hem bevoorrecht?
Zijn ego? Tja, ik heb geen idee dus...
pi_39746093
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Zijn ego? Tja, ik heb geen idee dus...
Kortom, tijd om de TS te bashen
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:59:51 #75
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39746944
Jammer dat ze je niet voor laat, maar zij stond er eerder dan jij. Dus als jij vraagt of je eerder mag omdat je maar zo weinig hebt, en zij zegt nee. Dan kun jij wel kwaad worden, maar dat helpt geen moer.
Had je maar sneller naar de kassa moeten gaan.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:24:13 #76
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_39749409
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:11 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

[afbeelding]

Verhelderend die tekening Anderzijds roept het ook weer wat vragen bij mij op.

- Hoe zit het bijvoorbeeld als persoon 1, persoon drie voor laat gaan. Heb ik (als persoon 2) dan het recht op de plaats van persoon 1 op te eisen. Ik had immers slechts één persoon voor me en zonder dat er met mij is overlegd, heb ik ineens door toedoen van persoon 1 twee mensen voor me.

- Hoe zit het als persoon 3 toestemming krijgt van persoon 2 om voor te gaan . Ben ik dan (in dit geval ben ik persoon 1) een lul als ik persoon 3 (inmiddels dus persoon 2) weiger voor te laten gaan?

Best wel lastig al die ongeschreven supermarktregels. Om het nog maar even niet te hebben over de gedragscode voor als er een nieuwe kassa opent. Maar nu we het er toch over hebben...dient dan de volgorde van de oude rij aangehouden te worden of is het ieder voor zich (survival of the fittest)?
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_39749564
Je zeikt om niks. Die mensen hebben ook moeten wachten op hun beurt, zij stonden er eerder dan jij en hebben dus ook het recht om eerder geholpen te worden dan jij. Het is echter wel gebruikelijk om mensen voor te laten die maar een paar dingen hebben, maar goed ik zou het waarschijnlijk zelf ook niet doen.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_39753641
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef Everett het volgende:
- Hoe zit het bijvoorbeeld als persoon 1, persoon drie voor laat gaan. Heb ik (als persoon 2) dan het recht op de plaats van persoon 1 op te eisen. Ik had immers slechts één persoon voor me en zonder dat er met mij is overlegd, heb ik ineens door toedoen van persoon 1 twee mensen voor me.
Ik denk dat je dat "recht" wel zou hebben, maar door je fatsoen het niet doet. Het is me al een paar keer gebeurd en ik heb het eigenlijk altijd over me heen laten komen.
quote:
- Hoe zit het als persoon 3 toestemming krijgt van persoon 2 om voor te gaan . Ben ik dan (in dit geval ben ik persoon 1) een lul als ik persoon 3 (inmiddels dus persoon 2) weiger voor te laten gaan?
Nee waarom, dat is je eigen keus. Misschien zal persoon 2 je wel een lul vinden en persoon 3 ook maar dat maakt niet uit.
quote:
Best wel lastig al die ongeschreven supermarktregels. Om het nog maar even niet te hebben over de gedragscode voor als er een nieuwe kassa opent. Maar nu we het er toch over hebben...dient dan de volgorde van de oude rij aangehouden te worden of is het ieder voor zich (survival of the fittest)?
Tja ik vind het ook zuur om te zien dat dan degene die er net aan komt lopen als eerste bij de nieuwe kassa staat, maar op dat moment geldt denk ik inderdaad een survival of the fittest. Soms zegt de kassajuffrouw wel tegen iemand in de helft van de rij dat hij of zij als voorste mag.
pi_39754045
Ik vind het zelden de moeite om het aanbod om voor te kruipen aan te nemen, ik sta toch al te wachten.
En als het een leuke vent is, is het een mooie versiertruc. "Nee dankjewel joh, we staan net zo gezellig te wachten samen. Hee, is dat risotto? Hm, lekker, hoe maak jij die klaar?" Etc.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:30:56 #80
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_39754080
Wat ik het meest irriterend vind zijn mensen die hun mandje alvast in de rij zetten , terwijl ze nog boodschappen aan het doen zijn , en als je dan voor dat mandje gaat staan nog hun grote scheur er over durfen opentrekken.

andere irritatie (eilk niet in de rij) zijn van die oude mensjes die voor een vak lopen te zeiken dat hun artikel te hoog staat , terwijl er op de vloer een stuk of 20 man werken die verplicht zijn klanten te helpen als deze daar om vragen.

Ik vind het wel debiel om er vanuit te gaan dat mensen je voor laten gaan in de supermarkt omdat jij weinig boodschappen bij je hebt , iedereen moet op zn beurt wachten en als iemand zo vriendelijk is om jouw voor te laten gaan , maar ik vind het geen kwestie van fatsoen , kom op zeg als ik op vrijdagavond of zaterdag boodschappen ga doen dan laat ik ook niet iedereen die achter mij staat die minder dan x boodschappen heeft voor , ik wil ook wel eens afrekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')