quote:
Ja dat plaatje... moest een geschikt plaatje hebben voor het lesbeautopicquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef Etcetera het volgende:
je hebt je plaatje weer veranderd
ik zou wel wat zeggenlaatst op zernike, bushaltes waren verplaatst. andere mensen lopen weg, ik kijk nog eens goed, was het busbordje weg
stond verder ook niks (ja, op die halte verderop, maar daar stond ik niet). Er stond nog een meid te wachten, en ik heb gewoon gezegd dat de bushalte verhuisd was. Niet meer dan logisch toch? zij had het ook niet door, tot ik het zei. had ze nog langer kunnen wachten.
Kleine moeite, groot plezier
Dat zei je de vorige keer ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat plaatje... moest een geschikt plaatje hebben voor het lesbeautopicMaar deze houd ik (voorlopig) hoor, al is het maar omdat iemand er zo z'n best voor heeft gedaan om het op maat te krijgen
gelukkig niet zeg, moet er niet aan denkenquote:ja idd, jij zou het wel zeggen, maar jij bent dan ook geen normaal mens he
dat hebben ze snel besloten danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:30 schreef the_jestert het volgende:
Men mag je blijkbaar niet zo..................................
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg, moet er niet aan denken![]()
![]()
ik kan wel meer nietquote:
Maar zij jou misschien welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat hebben ze snel besloten danik kende geen van hen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:34 schreef Bot13 het volgende:
Heh dat ken ik.
Gisteren nog, zocht ik m'n moeder. Dus ik ff naar boven, en ik roep zo door het huis "maaaamm, maaaam?!?!?!?".
Echt wel 10 keer staan roepen, want soms is ze bezig en dan hoort ze niks.
Dus ik roep zo m'n broertje "thomaaas?!". En die reageert echt gelijk met "ja?".Wtf, ik stond al een halve minuut te roepen, zeg dan ff dat ze niet boven is.
ach ja, het hangt er ook vanaf wat het is hè. Ik verzwijg ook wel eens wat als het grappig is, maar ik zie niet zozeer het grappige in van iemand die wil kopieren maar daar niet in slaagt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:38 schreef PeZu het volgende:
er zit geen greintje humor in je donder he?
nog nooit gelachen als iemand dezelfde pech heeft als jij?
zo laatst ook, ik wou ergens naar binnen, er waren 2 deuren, 1 recht voor en rechts van me, ik duwen en trekken aan die deur gaat ie niet open, iedereen binnen grinnen en toen zag ik de deur rechts van me, die ging wel open. die avond heb ik ook nog een paar keer kostelijk vermaakt dankzij de deur
Je wist 't nog niet maar 't is een complot van ons allen tegen jou.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:26 schreef Viking84 het volgende:
... en ook mooi niets tegen jou zeggen.
Lekker vaag hè. Zal het maar even concretiseren dan
Vorige week in de repro van de uni zou ik even wat gaan kopieren. Dus ik leg m'n papieren eronder, kaart erin... doet dat ding het niet.
En er waren nog 4 anderen in die ruimte. Je kon gewoon aan hun gezicht zien dat zij wisten dat dat ding het niet deed (probably omdat ze er zelf ook mee hadden staan kutten). Doe dan even sociaal en zeg dat evendan kan ik me de moeite besparen.
Zonet ook weer. Ik fietste over een fietspad waar werkzaamheden waren. Komen er twee mensen aan fietsen. Ik zag in de verte al een obstructie, maar ik dacht: Als ik daar echt niet langs zou kunnen, hadden die mensen het wel gezegd (want die moesten dan ook omkeren op dat punt), dus ik fiets door. Kom ik daar, kan ik er idd niet langs.
Dus mijn klacht is: is het nou zoveel gevraagd om een ander even te waarschuwen? Lijkt mij de normaalste zaak van de wereld
wat een drama toch... je kon niet kopieëren en je moet 20 mtr voor niks fietsen..en je kan niet lachenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach ja, het hangt er ook vanaf wat het is hè. Ik verzwijg ook wel eens wat als het grappig is, maar ik zie niet zozeer het grappige in van iemand die wil kopieren maar daar niet in slaagt.
Zag die anderen ook niet lachen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |