Dat dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:31 schreef rival het volgende:
ook dode huidcellen verwijder je onder het douchen (scrubben is aanrader) waardoor je dus beter bruint!
anders 'bruin' je die dode huidcellen en die was je er weer af als je erna gaat douchen!
Volgens was het niet goed om vooraf te douchen juist omdat je huid je beschermt door middel van het vetlaagje op de huid die je dus beschermt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:37 schreef bluebit het volgende:
hmm, het schijnt niet goed te zijn om vlak voor het bruinen je gaat douchen, datzelfde geldt ook voor direct erna douchen
wetenschappelijke basis voor deze uitspraak is mij onbekend
Een zonnebank is sowieso erg schadelijk.... Per uur dat je er onder ligt is het vast zelfs slechter dan roken (huidkanker namelijk)! Raar dat er geen waarschuwing op staat, of accijns...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Nee, douchen doe je na het zonnebanken.
Ze zal misschien sneller bruinen maar heeft ook haar vettige laag weggewassen, wat je juist beschermt tegen bepaalde invloeden van buitenaf. Gewoon het nare zonnebank geurtje een kwartier na de zonnebank er af douchen.
Mijn tante weet er alles van... zoiezo triest als je in deze tijd onder de zonnebank gaat. Een dagje buiten en je bent ook bruin.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Zonnebanken kan huidkanker veroorzaken.
Have fun![]()
dat doet de zon ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een zonnebank is sowieso erg schadelijk.... Per uur dat je er onder ligt is het vast zelfs slechter dan roken (huidkanker namelijk)! Raar dat er geen waarschuwing op staat, of accijns...
Have fun![]()
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een zonnebank is sowieso erg schadelijk.... Per uur dat je er onder ligt is het vast zelfs slechter dan roken (huidkanker namelijk)! Raar dat er geen waarschuwing op staat, of accijns...
Have fun![]()
somme mensen gaan 3 weken naar spanje en zijn nog niet bruin als ze terug komen! (ik dus) sommige hebben niet zo een huidje die instant bruin is. als ik 3 weken spanje heb gedaan heb ik net zo een effect als me beste vriend na 1 dag bloemedaal heeft!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:42 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Mijn tante weet er alles van... zoiezo triest als je in deze tijd onder de zonnebank gaat. Een dagje buiten en je bent ook bruin.
Helaas wel...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:32 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt dat niet uit. Je vriendin is een vrouw en die hebben altijd gelijk...
bullshit is jouw 2e naam aan je onderschrift te zien!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helaas wel...
Wel vind ik het een beetje bullshit om 2x te douchen voor en na het zonnebanken. Dus vandaar de vraag...
Hoezo triest? Er zijn zat mensen die moeten werken en daardoor geen tijd hebben om te zonnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:42 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Mijn tante weet er alles van... zoiezo triest als je in deze tijd onder de zonnebank gaat. Een dagje buiten en je bent ook bruin.
Het is triest als je sowieso als 'zoiezo' speltquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:42 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Hoezo? PSV is toch het beste? We zijn immers kampioenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
bullshit is jouw 2e naam aan je onderschrift te zien!![]()
![]()
Des te meer reden om het te vermijden...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
dat doet de zon ook
je huid maakt geen onderscheid tussen de zon of de zonnebank! beide is kankerverwekkend!
Tsja er zijn zoveel slechte dingen op de wereld...maar om nu alles te vermijden?! Een lekker bruin kleurtje is niks mis meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Des te meer reden om het te vermijden...
NOG meer reden om niet naar de zonnebank te gaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja er zijn zoveel slechte dingen op de wereld...maar om nu alles te vermijden?! Een lekker bruin kleurtje is niks mis meeAls je auto rijdt of over straat fietst loop je ook het risico dat een malloot je ondersteboven rijdt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |