Maikuuul is op vakantie,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Okee, dan maar de Maikuuul-versie van dit verhaal:
Boh gek, toensjus liep ik over de grote winkelstraat toen een familielid over mijn Nikes heenkotste jong vuillak! Dus ik: tjeh, in principe gepwned door een kamper. Ik zo van: WTF bbq jong vuillak ga iemand anders volbraken! Dus ik meteen Ome Harry opgebeld of die even Giovanni en Benni van 't kamp koste optrommelen om even die lollern00b in elkaar te houwen. Vuile deugniet dat ie is!
ROFLLOLLER!
Jong, ik ben zijn kloon. Is het niet obvious dat er een internetcafe in Frankrijk is gek?quote:
Echt niet, jij bent Meneer rofl Spaghetti!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Jong, ik ben zijn kloon. Is het niet obvious dat er een internetcafe in Frankrijk is gek?
wificamping.nlquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Jong, ik ben zijn kloon. Is het niet obvious dat er een internetcafe in Frankrijk is gek?
De eerste versie begreep ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Okee, dan maar de Maikuuul-versie van dit verhaal:
Boh gek, toensjus liep ik over de grote winkelstraat toen een familielid over mijn Nikes heenkotste jong vuillak! Dus ik: tjeh, in principe gepwned door een kamper. Ik zo van: WTF bbq jong vuillak ga iemand anders volbraken! Dus ik meteen Ome Harry opgebeld of die even Giovanni en Benni van 't kamp koste optrommelen om even die lollern00b in elkaar te houwen. Vuile deugniet dat ie is!
ROFLLOLLER!
wificampings.nl ....quote:
waar kun je die schwalbeschoenen kopen ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef Rio het volgende:
Dus je hebt Van Bommels? Wat een topleven heb jij zeg, goed hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |