Ik denk vlak naast die winkel met die roze polo's. Polo's, die toffe kleding om in uit te gaan, jeweet!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
waar kun je die schwalbeschoenen kopen ?
lijkt me trouwens verdomd lastig elke keer theatraal op je bek gaan midden op straat
Nee bedrukte T-shirts dat is de shitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:41 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik denk vlak naast die winkel met die roze polo's. Polo's, die toffe kleding om in uit te gaan, jeweet!
bedrukt nog welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee bedrukte T-shirts dat is de shit
Ik krijg heimwee naar zijn lollertopics en postsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Okee, dan maar de Maikuuul-versie van dit verhaal:
Boh gek, toensjus liep ik over de grote winkelstraat toen een familielid over mijn Nikes heenkotste jong vuillak! Dus ik: tjeh, in principe gepwned door een kamper. Ik zo van: WTF bbq jong vuillak ga iemand anders volbraken! Dus ik meteen Ome Harry opgebeld of die even Giovanni en Benni van 't kamp koste optrommelen om even die lollern00b in elkaar te houwen. Vuile deugniet dat ie is!
ROFLLOLLER!
Laagste bevolkingsgroep in de Romeinse Tijd. De allochtone analfabeten van nu zegmaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:55 schreef BobbyB het volgende:
Oh ok, en wat is een "plebejer"?
Inderdaad. Stiekem missen we Maikuuul heel erg!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg heimwee naar zijn lollertopics en posts.
en toen kwam er een lollercop aangelopen die zei wtf bbq doe je nuquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:58 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Inderdaad. Stiekem missen we Maikuuul heel erg!
"Boh gek, toensjus had ik met zoeen hendig sjiek mes van ome Giovanni de bocht afgesnooien"![]()
A.k.a. 'Proleet'.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:56 schreef LasTeR het volgende:
ple·be·jer (de ~ (m.), ~s)
1 [pej.] iem. zonder opvoeding of fatsoen => lomperd
2 onadellijke bij de oude Romeinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |