Eindelijk gisteren een afspraak gemaakt voor de dokter ,na 2 weken van hyperventilatie en receptje oxazepam, want je wilt ook niet als een zeikerd overkomen...
slapeloze nacht gehad en uit eindelijk om 7 uur uit ellende in slaap gevallen om vervolgens, 2 uur later, een kwartier voor afspraak wakker te worden..KUT! snel wat aantrekkend gaat je ademhaling weer zn eigen leven leiden, klamme handjes , hart bonkt in de keel... nog net op tijd! tintelend en bleek, half in de realiteit ga je zitten op een stoeltje..niemand....5 minuten..... 10 minuten.......
"mevrouw bennema?"
wtf? wie is dat?? de vervanger dus....'ik ga even uw medisch dossier halen'....fijn na 10 minuten weet ze alles over mn botbreuken maar over mn hyperventilatie ho maar...dus ik begin er wel over....
na verteld te hebben wat er mis is zegt dat mens : 'en wat wil je dat ik dr nou aan doe dan?' jezus mens ik ben geen dokter!!
ff de psychiater ( huh?!) bellen doet ze wel.....die is er niet dus die belt haar wel terug over wat ze nou moet doen......ik moet vrijdag maar weer eens komen...
eind vant verhaal heb ik me weer weg laten sturen met een receptje oxazepam
zwaar opgefokt loop je dan maar gelijk ff naar de apotheek
kom ik bij de apotheek, moet ik mn pasje geven wat normaal niet eens hoeft.....'mevrouw??? dat pasje is nog van 2005.....'
"ja en??nog steeds t zelfde nummer zelfde nummer toch???"
'ja maar tis 2006....'
'ow , dan ga ik m wel halen......
![]()
zieke meisjes pesten .....trut! krijg maar een gezwel!