abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39716517
Ik wil binnenkort beginnen met het nieuw betegelen van onze wc en de badkamer.

Nu zijn de muren nu niet geheel tot boven betegeld dus zal ik een gedeelte moeten betegelen over latex heen. Kan dit zonder problemen of moet ik op de een of andere manier die latex van de muur halen. onder de latex zit een soort stuctuur neem aan dat dat helemaal geen probleem is.

Alvast bedankt voor de tips.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  PR/Manusje van alles dinsdag 11 juli 2006 @ 11:27:48 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_39717428
Je kan het beste alles dat er op dat stukje muur gesmeerd is er af halen... weet je zeker dat je tegels blijven plakken
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_39719491
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan het beste alles dat er op dat stukje muur gesmeerd is er af halen... weet je zeker dat je tegels blijven plakken
Hmm dat is minder. Praten toch snel over een 10-15m2
  PR/Manusje van alles dinsdag 11 juli 2006 @ 13:18:00 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_39720592
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Ja maarjah... stel je voor dat je 10-15m2 getegeld hebt en dan komt alles naar beneden zetten.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_39720687
Je kan niet over latex heen tegelen, of beter gezegd: je kan wel over latex heen tegelen maar dan komt het vroeger of later er gewoon vanaf donderen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_39720763
Latex is niet sterk genoeg om het gewicht te dragen. Schuren dus om de latex er af te halen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:23:59 #7
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39724535
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

is dat alles....

Maar serieus.. dat lijkt me het meest handige Frank.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39725955
Nou dan moeten we maar eens flink gaan schuren. Damn. Dat geeft een hoop extra troep. Moet erbij zeggen dat ik het eigenlijk een beetje verwacht had.

Maar dacht misschien dat er nog iets van een voorstrijk bestond waardoor het niet hoeft.

Overigens is bij mijn ouders 20 jaar geleden gewoon over de bestaande latex heen getegeld. Dat zit er nog steeds op.
pi_39726018
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja maarjah... stel je voor dat je 10-15m2 getegeld hebt en dan komt alles naar beneden zetten.
*Frank mompelt iets over ervaring met loslatende tegels in zijn vorig appartement. Krijgt nog kippevel als die eraan denkt dat die bijna op zijn hoofd gevallen zijn .*

Bij mijn vorig appartement vielen een 3 m2 spontaan van de muur op de badkamer. Recht boven de wc waar ik nog geen minuut eerder zat. Toevallig zag ik de kleine stukjes cement/voegsel liggen waardoor ik opstond om te kijken wat het was. Stond nog niet of alles kwam met een klap van de muur. Stond zoveel druk op de tegels dat ze in het midden ruim 20-30 cm van de muur zaten.

Met dank aan Kijkshop/Halfords die onder mij een verbouwing gedaan hadden waardoor het hele complex zich nieuw gezet had.

Nooit hard kunnen maken naar hun
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:23:07 #10
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_39726593
probeer eens met een natte vinger of het afgeeft als je over de latex heengaat.
zo niet, gewoon voorlijmen/strijken en tegelen.
De tegels blijven net als bij je ouders gewoon zitten hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')