Met elkaar?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
Denk je eens in wat ouders ervan vinden als ze hun kroost horen neuken
Vooral datquote:
Liever dát dan dat paps met een motor of (God forbid) met een jongere vriendin thuiskomt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:01 schreef Moja het volgende:
Erg vervelend idd, je weet dat het gebeurd en dat je je niet moet aanstellen, maar toch hoef ik dat soort dingen echt niet te weten/horen![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
Thank god for divorced parents.
Yer screwed...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:31 schreef Moja het volgende:
[..]
Helaas hebben mijn beide ouders weer iemand anders opgescharrelt, dus zelfs dat helpt niet
![]()
Another happy customer,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
Hey, I am the example for Happy.quote:
Just some ebola and for aids he's up!quote:
Ach.. 't is hun huis en zij mogen doen wat ze willen daar. Als je t niet wilt horen, stop dan maar oordopjes in je oren of ga onder een brug wonen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:23 schreef marcito het volgende:
Ja blijkbaar dus......maar ja iedereen doet het......okee maar confronteer me er niet dan mee
Hoor je ze ook los gaan danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef marcito het volgende:
Ik woon dus nu even tijdelijk bij mijn ouders 2 weken, maar die gaan dus elke nacht om 3 uur even na arbeid naar de gaan WC om even 'te plassen en op te frissen'. Niet dat ik gelukkig iets zie maar automatisch de gedachte van dat ze het samen zo doen wil ik niet op mijn netvlies krijgen...![]()
(Zelf slaap ik in de vakantie dus altijd laat maar misschien is t beter om te gaan slapen.)
Ik vind dat ze gewoon moeten gaan slapen en niet mij moeten storen met hun geluid...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:18 schreef Brennie het volgende:
Daar zou ik nou ook helemaal kriegel van worden idd.
Ouders die giegelend over de gang huppelen. Moeders met een handdoek tussen de benen en paps met een rood beweet hoofd..![]()
na een tijdje begint dat neuken weer van voren af aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |