Zo, wat lief dat je dat van hem mag, als het leuk begint te worden trekt hij de stekker er zeker uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:13 schreef Chou het volgende:
Ja, m'n vriendje zegt net dat ik met je mag msn-en dus heb je zin?
Nee, hij blijft er gewoon bij zitten hoor, ook als ik de webcam aanzetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:17 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Zo, wat lief dat je dat van hem mag, als het leuk begint te worden trekt hij de stekker er zeker uit![]()
Ik chat nu al een tijdje met een meisje en die denkt dat ik d'r leuk vindt. Nouja, geen probleem denk ik dan, als zij me een leuke kerel vindt prima. Maar jezelf beter voordoen door het dan weer over 'kees' , 'jan' , 'piet' en dan weer 'klaas' te hebben, en dat allemaal onder het mom van "ik ben zo populair, maar ik vind jou de leukste"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:17 schreef El_Rolando het volgende:
Die zogenaamde leuke jongens zijn vaak ook nog eens hondslelijk.
Dus je mag wel zelf typenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:20 schreef Chou het volgende:
[..]
Nee, hij blijft er gewoon bij zitten hoor, ook als ik de webcam aanzet
Mja, een topic beginnen over Attention Whores en dan zelf een verhaal vertellen over een dame die je via de chat spreekt! ...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:09 schreef MadMarco het volgende:
(...)
------ >8 ---- >8 ----
(...)
Iemand een leuk voorbeeld van dergelijke gevalletjes...
Dat is altijd zo grappig. Meiden worden meteen jaloers/boos/beginnen weer met hun eeuwige gezeur als je ook maar 1 ex noemtquote:Bijna hetzelfde als mensen die tijdens een eerste date over hun exen beginnen.
Dat is veel te ingewikkeld voor zequote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:08 schreef spooky1234 het volgende:
@topicstarter:
dude, misschien willen ze je gewoon subtiel shaken door te refereren naar hun vriendje of een potentiele andere jongen.. zo van; "gast, ik vind je niet interessant maar je mag wel tegen me praten als je daar blij van wordt"
Je zegt het alsof je het vervelend vindt niet tot deze ultra-domme generatie pubers te behoren die hun vriendenkring alleen spreken via Sugababes en MSN.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |