Heerlijk zo een baan waar je gewoon kan Fok!ken en er nog voor betaald krijgt ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Biogarde het volgende:
Overigens ben ik gewoon keigaaf,koel, vetjes, the bomb, aan het werk![]()
![]()

Dus?quote:

Mjn beste vriend Biobak,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de dreiging te roepen, dat je een kloon van Stofje bent![]()

Je krijgt toch wel betaald?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heerlijk zo een baan waar je gewoon kan Fok!ken en er nog voor betaald krijgt ook![]()

Ik doe dit in mijn pauzequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heerlijk zo een baan waar je gewoon kan Fok!ken en er nog voor betaald krijgt ook![]()

Jazekerquote:

quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mjn beste vriend Biobak,
Ik krijg soms de neiging u mijn lief te noemen en PS de de eeh.. een ijsje te geven.
Maar zoiets zal ik natuurlijk nooit doen.

En hierna neem je pauze?quote:

Keejquote:
Jokkebrokquote:

Ze zijn nu aan het laden en lossenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
Komt hier met bakken tegelijk binnen. Dit om mijn hobby: kindersokken en stringsnuffelen te bekostigen![]()

Nee, ik stop met 5 minuutjes en ga me klaarmaken voor m'n ritje naar huisquote:

Je bent een vaste klant bij Zeeman?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
Komt hier met bakken tegelijk binnen. Dit om mijn hobby: kindersokken en stringsnuffelen te bekostigen![]()

Wat ga je daarna met die minuten doen dan ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik stop met 5 minuutjes en ga me klaarmaken voor m'n ritje naar huis![]()

O.a. En de Olily sjopquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent een vaste klant bij Zeeman?

Rare werktijden heb jijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik stop met 5 minuutjes en ga me klaarmaken voor m'n ritje naar huis![]()

Bruine trui breienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat ga je daarna met die minuten doen dan ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |