Op naar Scheveningen dan, maak er wat van.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:30 schreef Bendeleider het volgende:
Sex op een dakterras in scheveningen.
hele goede indruk van jou.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat niet geheel een doorslaggevende kwaliteit behelst, [afbeelding].
yep.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Spange ho's die ganse tijd om me heen dus?
Das gemeen, laag bij de gronds en manipulatief.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:34 schreef milagro het volgende:
yep.![]()
en veel "hey, schatje, hoe gaat-ie, we bellen" en dan doorlopen en zeggen "oh een meisje dat ik heel goed ken" , dat je dat hele kind niet kent, maakt niet uit , je doet gewild en dat trekt de vrouwen aan.
AUB!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:36 schreef JonKeL het volgende:
Averon zet de op van bendeleider effe hierin
''Prikbord'' voor rijpere vrouwen en jonge toyboy's (3)
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:32 schreef Averon het volgende:
Want ik denk dat het flirten, uitdagen en zo voort gewoon door kan en zal gaan. Ook 's nachts
Eerder:
Ontmoetingspunt rijpere vrouwen en jonge fokmannen (2)
waar vind je een gewillige oudere vrouw?
Centraal ontmoetingspunt rijpere vrouwen en jonge fokmannen
En natuurlijk, de man die het alemaal begon
In de aanbieding:
Bendeleider
20 jaar oud.
Eigen auto en binnenkort eigen flatje.
1,88m
Gespierd lichaam.
Veel judo en fitness en elke woensdag een lekkere rugby training.
Kopke:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is in de aanbieding.
Deze topic heeft een dubieuze slinger * gekregen toen ik de vernieuwde OP zag,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:33 schreef Pune het volgende:
Zeg, hoe zit het nou met jou, nu je er toch bent![]()
Beetje wel hé.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:42 schreef bolivian het volgende:
[..]
Deze topic heeft een dubieuze slinger * gekregen toen ik de vernieuwde OP zag,.
*no pun intended.
Doe nou niet zo frigidequote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:42 schreef bolivian het volgende:
[..]
Deze topic heeft een dubieuze slinger * gekregen toen ik de vernieuwde OP zag,.
*no pun intended.
hoe oud ben je?quote:
ik schat hem iets te jong voor mij, is het iets voor jou?quote:
jep, alleen ben ik geen milf, helaasquote:
Sommige mensen verkeren in de fortuinlijke positie dat zij 'van hun hobby hun werk hebben kunnen maken'. Over het algemeen wordt iemand die een activiteit louter voor zijn of haar plezier doet een amateur genoemd, degene die die activiteit als beroep heeft een professional.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |