een vriend en ik besloten ff döner te eten in de stad, je weet wel chill jeweet
![]()
. Dus wij zaten dus op het terrasje en toen liepen er twee breezah's langs , van 16 jaar oud ong
![]()
. Dus wij begonnen hun aandacht te trekken door te roepen etc, en op een gegeven moment kwamen ze ook zitten, op een andere bank. We zaten daarna van veraf te praten waarop ze daarna zeiden: "kom eens bij ons zitten we verstaan jullie niet ( de hele stad hoorde ons)
![]()
, dus wij dus zitten praten daar en wij zagen een one night stand opkomen aangezien ze dingen zeiden zoals : "het is net uit met mijn vriend" en "ik verveel me blabla" , verder begonnen we elkaar te flirten maar van het kwam het ander en toen was het 9 uur. Die twee breezahsletjes waren blijkbaar brutaal en zijn daarom ook naar een crisiscentrum getrapt om daar fatsoenlijk opgevoed te worden en daarom werd hun een avondklok aangezet.
Anyways, ze moeste dus weg en ze vroegen ons of we er morgen diezelfde dag waren dus we zeiden ja. Na alles geregeld te hebben ( lege apartement ) om te nuecken kwamen ze daar de volgende dag aan, en opnieuw weer die kut timing. Dus onze hele plan naar de knoppen
![]()
, we vroegen hun nog of ze mee wilden maar ze hadden geen tijd want weer moesten ze terug. Alhoewel er eentje wegging zei de ander toch nog ff terug te komen iets later, dus zij komt later nog terug en natuurlijk dat verleiden van haar heeft ervoor gezorgd dat ik dat blikje fanta voor haar gekocht heb, en dus probeerden we het weer, maar toen zei ze dat ze iemand aan het opwachten was omdat hun ook weer voor 10 uur die dag thuis moesten zijn, dus wij weer helemaal
![]()
.
En het kutte is dat we geen telnr hebben kunne regelen omdat ze steeds 'weg' moesten.
En daarbij kwam ook nog dat ze vertelde dat ze bijna een nieuw vriendje had ergens in denhaag (200km verderop) waarmee ze via msn en tel zit te kloten.
Waarom zijn wijven zo
![]()
, beetje ons moeilijk maken.
Mijn klacht : Vrouwen die mannen misbruiken om aandacht.
![]()
p.s. nee ik ben geen whigga ofzo en geen pimp