ziet er echt mooi uit komen ook wel leuke winkels , alleen weet ik nog alle winkels die er komen , maar arnhem heeft in het centrem dan ook meteen alle 3 fast foods restaurants uit amerika.quote:
Boeieh, het verkeerssysteem om het hele centrum sucked overigens wel te hard, kom er niet meer uit bijna, mênquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ziet er echt mooi uit komen ook wel leuke winkels , alleen weet ik nog alle winkels die er komen , maar arnhem heeft in het centrem dan ook meteen alle 3 fast foods restaurants uit amerika.
wokparadijsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ziet er echt mooi uit komen ook wel leuke winkels , alleen weet ik nog alle winkels die er komen , maar arnhem heeft in het centrem dan ook meteen alle 3 fast foods restaurants uit amerika.
't is maar wat je lekker vind...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:26 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
Het is weer lekker weer in Arnhem!
die laatste bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
wokparadijsmet lekkere noodle take-a-way's
KFC is ook prettig en die nieuwe mangerie van V&D is prijzig maar gezond
Het is niet echt mijn muziek maar die 2 die rechts zitten zien er niet onaardig uit..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:42 schreef remlof het volgende:
Voor de liefhebbers, morgenavond:
een goed concert in een volle goudvishal (capaciteit 150 man) is altijd wel lachen, goeie sfeer enzo!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:45 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn muziek maar die 2 die rechts zitten zien er niet onaardig uit..![]()
IK heb er wel eens een feest gehad maar ben er verder nooit geweest. Is niet echt mijn ding..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
een goed concert in een volle goudvishal (capaciteit 150 man) is altijd wel lachen, goeie sfeer enzo!
donderdag het meeste open een paar winkels zijn nog niet klaar waaronder die supermarkt die gaat over 2 weken open en zo zijn er nog 2 andere winkels een modezaak voor vrouwen en 1 voor mannen die later opengaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:28 schreef wouswous het volgende:
Tommy Hilfinger komt er inderdaad.
Wanneer gaat het totale Musis kwartier open dan? Dat je overal in die straatjes kunt komen enzo..
Maar eens proberen die KFC als ik weer een weekendje in Arnhem ben..
Is het alleen dat de winkels opengaan of gaat er ook nog iets bijzonders gebeuren?? Dat een of andere derderangs artiest het lintje doorknipt oid..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
donderdag gaat alles open
daar is mij niks van bekend , maar als er iemand zou komen zo het wel een b of c artiest zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Is het alleen dat de winkels opengaan of gaat er ook nog iets bijzonders gebeuren?? Dat een of andere derderangs artiest het lintje doorknipt oid..
Dat zal wel ja.. Martin Gaus ofzo..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daar is mij niks van bekend , maar als er iemand zou komen zo het wel een b of c artiest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |