Je hebt helemaal gelijk over de hoeveelheid maar ik kon niet kiezen.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef roooosje het volgende:
thnx voor de rea.
Haar shirtje is idd erg fel, maar dat is mijn schuld, ze vroeg wat ze aanmoest trekken en ik zei iets zomers en vrolijks.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Op 3 en 4 komt het shirtje iets te heftig over qua kleur. Die zouden in zw/w eventueel mooier zijn, zoals foto 6. Alleen volgende keer de rand niet zo krap op je model zetten.
Foto 8 vindt ik de mooiste, het shirtje leidt hier niet af, de ogen zijn mooi op de bloemetjes gericht.
Ze kijkt toch dromerig over de bloemetjes heen?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Op 3 en 4 komt het shirtje iets te heftig over qua kleur. Die zouden in zw/w eventueel mooier zijn, zoals foto 6. Alleen volgende keer de rand niet zo krap op je model zetten.
Foto 8 vindt ik de mooiste, het shirtje leidt hier niet af, de ogen zijn mooi op de bloemetjes gericht.
thnx!!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
mooie foto's!!! lekkere zomerse kleuren ook... daarom vind ik het z/w gedeelte wat minden
ff misschien raar vraagje maar wie zijn nou de ouders en wie zijn de kinderen?
Bij e laatste komt dat omdat ze op de grond ligt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:12 schreef Xilantof het volgende:
Ik mis af en toe een beetje scherpte in de foto's.
Ook de kleuren vanuit de nabewerking kunnen mij niet altijd bekoren.
Bij de laatste foto had ik het mooier gevonden als de ruimte boven het hoofd toekwam aan de borstpartij. Dit vind ik geen prettige compositie.
haha idd, zal het doorgeven aan ze.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
dat meisje van 12 zie uit als 16, die vriendin ziet ook uit als 16
mwoah is wel compliment voor allebei want meiden van 12 willen altijd ouder lijken en vrouwen willen altijd jonger lijken
Algemene indruk: lekkere zomerse kleuren, en ongedwongen poses. Persoonlijk vind ik het jammer dat je hier en daarvoor zwart-wit hebt gekozen, maar da's een kwestie van persoonlijke voorkeur. Wel een tipje: probeer je foto's vierkant, of in de verhouding 3:2 (voor afdrukken van echte foto's) of 4:3 (gebruik op beeldschermen) te maken. Dat zijn zo ongeveer de standaardmaten die algemeen in gebruik zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef snakelady het volgende:
Vandaag had ik mijn eerste fotoshoot, de slachtoffers zijn mijn beste vriendin, haar vriend en zijn 2 kinden.
Heb er enorm veel gemaakt en heb er een aantal (16?)daarvan uitgekozen om te laten zien voor eventueel commentaar/tips/kritiek.
beiden leuk, al heeft #2 mijn voorkeur, door de zoon die net om de hoek kijkt. Ook lijkt de eerste me ietsje onscherp.quote:
Lieve foto's. Vooral #4 en #8 doen het goed. #6 zou het volgens mij heel goed doen in kleur, en is ook een beetje scheef.quote:
Gezichten spreken boekdelen!quote:9.
[afbeelding]
Deze vind ik in ZW wel goed. Misschien in kleur beter, maar deze ZW vind ik zeker niet verkeerd!quote:10.
[afbeelding]
Goed portret, misschien iets minder muur, en iets meer borstkas. De ogen zitten nu precies in het midden van de foto, probeer die eens op een derde van de foto te zetten?quote:11.
[afbeelding]
Hier zit een stel. Da's in één keer duidelijk. Goeie foto!quote:12.
[afbeelding]
Siblling rivalry.quote:13.
[afbeelding]
Deze dame ken ik uit een ander topic!.quote:
Uiteraard zijn het jouw foto's en kan iedereen nog zoveel adviezen geven, maar je pikt er gewoon uit waarvan je denkt...daar zit wat inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:43 schreef snakelady het volgende:
thnx voor de tips, wat me wel opvalt is dat ik tegenstrijdige adviezen krijg, de een zegt zwart/wit, de anders weer in kleur.
Weer een zegt meer croppen de ander weer minder croppen,d at is best lastig maar snap dat het ook persoonlijke smaak is.
De wang van die jongen is op het origineel overigens nog meer zichtbaar, het was ook erg wrm natuurlijk.
Maar ik waardeer jullie meningen echt enorm.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef snakelady het volgende:
thnx pea, zal eens gaan soepen.
by the way, jij zou echt wel een goede mod zijn.
Bij nummer 16 ligt ze toch niet op de grond?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bij e laatste komt dat omdat ze op de grond ligt.
Op de schermte moet ik idd meer letten, maar ben ook druk aan het oefenen.
Heb de camera pas 2 maanden ofzo en merk dat ik nog veel moet leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |