Renesse is een kansloos dorp. Een soort mislukt Salou.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef MarkNMGN het volgende:
En ik ga nog wel naar Renesse over 3 weken
Oh, dan is het goedquote:Op maandag 10 juli 2006 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Renesse is een kansloos dorp. Een soort mislukt Salou.
elke zondag, drie keer zes keerquote:Op maandag 10 juli 2006 22:10 schreef ganzenherder het volgende:
DAT MOET IK ZIEN![]()
![]()
Wordt dat nog herhaald?
Die Hagenezen hebben echt gevoel voor topografie zie ik al.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
http://angry.bnn.nl/page/nwetz
Gemeente Veere
Het idiote is, internet hebben ze vaak welquote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Gelderland het volgende:
had 't ook gezien ja, leek net staphorst..... en geen TV, waarschijnlijk dus ook geen internet![]()
Inderdaad, wat een drama, die landkaart. Deventer wordt middenin Salland gepositioneerd, terwijl het aan de IJssel, dus aan de provinciegrens ligt. Ede ligt ineens middenin Overijssel, terwijl het toch echt middenin Gelderland ligt. Den Bosch ligt ongeveer op de plek waar in werkelijkheid Nijmegen ligt. Venlo en Roermond zijn ineens Duits geworden. Haarlem ligt aan de 'oostkust' van Noord-Holland, terwijl het zo'n beetje aan de westkust ligt (en een stuk lager). Den Haag, toch ECHT de hoofdstad van Zuid-Holland, ligt ineens in Noord-Holland...quote:Op maandag 10 juli 2006 23:10 schreef TC03 het volgende:
Die Hagenezen hebben echt gevoel voor topografie zie ik al.
Ik heb in zo'n dorp gewoond, en dat was niet 1 gezin hoor, maar eerder zo'n 95% van het dorp.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Waarschijnlijk één debiele familie uitgelicht.
Propaganda.
Oh en ik heb trouwens ook geen TV. Momenteel dan, als gevolg van bliksemschadequote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ik woon in Zeeland, ook ik wist niet dat dat nog bestond.
Waar ze www.refdag.nl en www.sgp.nl mee kunnen bezoekenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:29 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Ik heb in zo'n dorp gewoond, en dat was niet 1 gezin hoor, maar eerder zo'n 95% van het dorp.
En inderdaad, internet hebben ze vaak wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |