Volgens mij ben jij juist degene die bekrompen is. Als die mensen dat willen, laat ze toch.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Net bij dat programma van BNN over gastvrijheid in de verschillende gemeentes in Nederland, waren ze in Zeeland.
WTF. Ik wist niet dat zoiets nog bestond![]()
![]()
![]()
- Mensen in traditionele kledingdracht![]()
- Families zonder TV
- Families die bestaan uit 9 kinderen
- Kinderen die luisteren naar het voorlezen van de bijbel
- Jongen van jaar of 16 die vertelt dat de jongeren uit dat dorp zich op zaterdagavond altijd in de kerk verzamelde![]()
![]()
En na afloop deden ze een kwis waar Marsen te winnen waren
- Jeugd zoop geen bier![]()
- Een voorbijganger die riep: Stelletje boeven !![]()
![]()
![]()
Echt WTF, ik heb me bescheurd, maar achteraf gezien heb ik toch zoiets van: Ik wist niet dat het nog bestond. Zo bekrompen en zo ouderwets.
Kunnen we dat soort dorpen niet afstoten ?
Maar niet op zondag, dan zijn die sites uit de luchtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:42 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Waar ze www.refdag.nl en www.sgp.nl mee kunnen bezoeken
Stotteren is kut hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef Aurelium het volgende:
Wat een sukkel was die gast inderdaad.
Vet stotterend vertellen over een of andere lompe quiz in de kerk.
En.. en.. en da.. dan laten we fo.. fo.. foto's zien van plek.. plekken en dan moet je ra.. raden waar het is.
Er werktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:46 schreef Bonobo11 het volgende:
Waarschijnlijk dichtgetikte oud gereformeerden.
ach alle gelovigen zijnimo
Ze hebben wel radio.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:51 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Er werktzo'n refo bij mij
Vooral keihard ontkennen dat hij geen tv heeft... komtie de volgende ochtend aanzetten: Helá, die kopstoot van Zidane was best een nare actie!
Ja ja... plekken waar het is...quote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef Aurelium het volgende:
Wat een sukkel was die gast inderdaad.
Vet stotterend vertellen over een of andere lompe quiz in de kerk.
En.. en.. en da.. dan laten we fo.. fo.. foto's zien van plek.. plekken en dan moet je ra.. raden waar het is.
Ja... radio REFO zekerquote:
De waanzin spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:57 schreef -Angelus- het volgende:
Spottende opmerkingen zijn niet nodig ...
Er niet sprake van waanzin ... ik zie in dit topic alleen maar mensen die hun eigen waarden en normen willen opdringen aan anderen.quote:
Laat staan grappig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:57 schreef -Angelus- het volgende:
Spottende opmerkingen zijn niet nodig ...
Pardon? Ik laat alleen mijn verbazing blijken over het feit dat er geen televisie gekeken mag worden maar dat internet geen enkel probleem is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:00 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Er niet sprake van waanzin ... ik zie in dit topic alleen maar mensen die hun eigen waarden en normen willen opdringen aan anderen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:29 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Ik heb in zo'n dorp gewoond, en dat was niet 1 gezin hoor, maar eerder zo'n 95% van het dorp.
En inderdaad, internet filternet hebben ze vaak wel.
Nouja, minder.quote:
Nee niet 1 familie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Waarschijnlijk één debiele familie uitgelicht.
Propaganda.
Ja, dat zie je gelukkig in die dorpen niet gebeuren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:00 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Er niet sprake van waanzin ... ik zie in dit topic alleen maar mensen die hun eigen waarden en normen willen opdringen aan anderen.
Precies als kind heb je daar 0,0 kans op eigenwaarde.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, dat zie je gelukkig in die dorpen niet gebeuren.
Daar wordt je van je wieg tot je familiegraf gebrainwasht, zodat ze zelfs gaan geloven dat het echt allemaal uit vrije wil is, en dat ze zich niks beters kunnen voorstellen.
Jij bent ook gebrainwasht. "Opvoeding" noem je zoiets.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, dat zie je gelukkig in die dorpen niet gebeuren.
Daar wordt je van je wieg tot je familiegraf gebrainwasht, zodat ze zelfs gaan geloven dat het echt allemaal uit vrije wil is, en dat ze zich niks beters kunnen voorstellen.
Er is een verschil tussen ouders die hun kinderen aanleren om open te staan voor de denkbeelden voor anderen en die hun kinderen vrij laten in de beleving van een levensbeschouwing, of ouders die hun kinderen aanleren dat er één godsdienst is, de rest inferieur is en toch zal branden in de hel en hun kinderen onmiddelijk op een christenchreche, basisschool en havo schoppen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:41 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij bent ook gebrainwasht. "Opvoeding" noem je zoiets.
En dat is bij iedereen anders (gelukkig!).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |