niveau is weer op peil!quote:Kom ik terug van trainen, spuit ik mijn kwakkie in de peper!
(goed voor je insulineafgifte).
nu durf ik hier niet meer te postenquote:
In hemelsnaam...waarom?? Waarom zo intensief met sport bezig zijn..ik zal dat denk ik nooit snappenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef Mr.J het volgende:
doe ik er altijd kaneel in (goed voor je insulineafgifte).
.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef Mr.J het volgende:
Kom ik terug van trainen, even wat eten waaronder een bak magere kwark. Aangezien magere kwark niet te vreten is doe ik er altijd kaneel in (goed voor je insulineafgifte).
Maar de kaneel staat dus naast de peper in het keukenkastje. Dus u voelt hem al aankomen.
Mijn hele bak kwark oneetbaar door een lading peper erin.
Geen hobbies of een sociaal leven.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef gexxz het volgende:
[..]
In hemelsnaam...waarom?? Waarom zo intensief met sport bezig zijn..ik zal dat denk ik nooit snappen![]()
Ik eet om te eten, niet voor de smaak.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:35 schreef SHE het volgende:
had er komkommer , zout en wat knoflook bij gedaan en je had een perfecte tzaziki
Hmmm, ok, dit roept om een verduidelijking.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan over de peper?
Hmm, vooruit dan maarquote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Hmmm, ok, dit roept om een verduidelijking.
Zolang het niet (te) ranzig is eet ik wat goed voor mij is dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |