Ik vind dat er wel iets mis is met zo'n systeem. Er blijft altijd een kans.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Met die dokter is weinig mis voor zover uit dat dialoogje op te maken valt. De a priorikans (de kans dat een patiënt een bepaalde ziekte heeft) is een geldig middel bij diagnosestelling. Een huisarts zal bijvoorbeeld bij een 20-jarige met geheugenverlies de diagnose Alzheimer vrijwel uitsluiten, gewoon omdat die ziekte nauwelijks voorkomt op zo'n jonge leeftijd.
Da's niet zo'n rampquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:36 schreef Repeat het volgende:
je mist nog iets anders...
... een broek.
Cheer up, gelukkig heeft Kasta altijd de foto's nogquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef kastanova het volgende:
De tepel in kwestie... We zullen je missen tepeltje van me.
.
[afbeelding]
Zal ook wel ff een reconstructie bouwen danquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Cheer up, gelukkig heeft Kasta altijd de foto's nog![]()
Zou best jammer zijn als je 'm moet missen. Hij staat daar wel leuk eigenwijs naar het westen te wijzenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef kastanova het volgende:
De tepel in kwestie... We zullen je missen tepeltje van me.
.
[afbeelding]
Krentquote:Op woensdag 20 september 2006 01:14 schreef ElisaB het volgende:
Ow ja, da's dan in plaats van de fruitmand
Naja, je hebt gelijk...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:16 schreef Xennia het volgende:
Krent
*WOEI*quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zal ook wel ff een reconstructie bouwen dan.
quote:Op woensdag 20 september 2006 02:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
*WOEI*
Een complete reconstructie in flash.
Met origineel beeldmateriaal uit het archief!!!!.
quote:Op woensdag 20 september 2006 02:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
*WOEI*
Een complete reconstructie in flash.
Met origineel beeldmateriaal uit het archief!!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |