Nah, dan eindelijk maar eens een update
![]()
.
Er waren al wel eerdere updates, maar die waren simpelweg niet relevant genoeg om het topic te laten heropenen (o.a. wie er nu weer in m'n tepels geknepen had, etc.
![]()
. ) maar nu werd het toch wel weer eens tijd.
Wel vreemd dat juist de aanstichtster van dit hele gebeuren geen enkele interesse meer heeft getoond, maar vooruit, speciaal voor de mensen die geld ingezet hebben dan maar
![]()
.
Een maand of 2 geleden dus inderdaad naar de chirurg geweest en het was voornamelijk een vrij euuuh, luchtig bezoekje...
Bladiebla, lang niet meer gezien, jij was toch hartpatient joh? Uhuh... Moest je dan niet regelmatig op controle? Nah, geen tijd, drukdrukdruk, etc. etc.
Anyway, toen kwam de knobbel... Die lul kneep er harder in dan ik gewend was
![]()
.
![]()
.
Maar, na een tijdje betasten e.d. wist hij dus ook niet wat het was...
Of, zoals hij letterlijk zei:
Doc: Nah, heb in m'n 22-jarige carriere nog maar 3 mannelijke borstkankerpatienten gehad en die waren allemaal ouder dan jij dus het is vast een ontsteking ofzo...
Kasta: Mên, zul je zien, ben ik ook hier weer uniek in
![]()
.
Doc: Nee joh, zal wel meevallen, zo'n ontstekinkje is altijd binnen een maand alweer weg...
Kasta: Nah, nofi, maar hij zit er al anderhalf maand...
Doc: Euuuuh... [insert meest vage verhalen over die 3 andere mannelijke borstkankerpatienten, op vakantie in Jakarta, kwam met kanker terug, erfelijk, uitgezaaid, etc.] Maar hé, vooruit, als dat ding er over 2 maanden nog zit, dan kom maar ff terug en gaan we even een stukkie bekijken...
En die 2 maanden geleden is deze week dus... En hij zit er nog steeds
![]()
.
Men heeft goddomme al die tijd alleen maar van m'n rechtertepel gebruik kunnen maken omdat de linker- zo pijnlijk is
![]()
.
Wel goed getimed trouwens; donderdag 10:30 een gesprek met de woningstichting over een huisje en 12:30 gaat er waarschijnlijk een stuk tiet af...
Zal vast indruk maken:
"Ja euuuh, kan ik ietwat hoger op de wachtlijst voor de woning gegooid worden, anders ben ik dood voordat de verhuizing rond is....
."Anyway, Donderdag zal dus weer een update volgen
![]()
.