Oeh oeh! kan je zo'n camera kopen die op dubbele snelheid op kan nemen en dat op zijn gezicht richten, dan is de slowmotion van zijn reactie beter te analyseren op enige schrikkerigheid terwijl hem wordt duidelijk gemaakt dat het een uitgespreidde tumor is die in zijn linkerteen is begonnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oldenzaal zei je?
* heul snel sollicitatiebrief schrijft
Vergeet je niet om foto's te maken? Mocht ik aangenomen worden - waar ik wel van uit ga - dan zal ik de camera meenemen. Is een statief nodig, of denk je dat je voor de fotot's wel even stil kan zitten?
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat trek jij aan als er een begrafenis komt, ElisaB?
Ik zal eens kijken of ik ze zover kan krijgen dat ze me die te maken tepelfoto's mee laten nemenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik zeg altijd maar zo: beter kanker in je tepel dan kanker in je lul. Maar ja kanker blijft kanker natuurlijk... Kasta, maak morgen ff wat foto's?
In elk geval iets waar mn tepels goed in uitkomenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat trek jij aan als er een begrafenis komt, ElisaB?
Ja, ik weet dat ik het heb aangeboden, maar ik kan vandaag echt geen vrij krijgen... Sorry...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik ze zover kan krijgen dat ze me die te maken tepelfoto's mee laten nemen.
En er heeft zich al een onbaatzuchtige fokster aangeboden om m'n. handje vast te houden
. dus eventueel kan hij foto's maken...
Nee, maar sommige dingen kunnen er knap ranzig uit zien...quote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
zo snel krijg je de uitslag niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |