Natuurlijk. Het klopte beter dan dat ik had mogen hopen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef Lienekien het volgende:
Heb je nou mijn post gezien met wat er klopte en wat niet in je verhaal?
Overigens vind ik het wel knap dat je zo openhartig bent.quote:Ik denk dat jij bij een overheidsinstelling werkt, mogelijkerwijs onderwijs.
Ik werk bij een semi-overheidsinstelling (geen onderwijs).
Je bent van normale lengte, misschien wat langer. Draagt een bril en hebt donkerblond haar.
Ben van gemiddelde lengte. Draag geen bril. Ben donkerblond, maar verf mijn haar.
Je bent gesteld op orde en rust.
Ben wel gesteld op zekere orde en rust.
Een familie-lid van je woont niet ver van je vandaan, daar ga je regelmatig op bezoek.
Mijn broer woont in de buurt, maar ik loop er de deur niet plat.
Je kunt je IRL wel eens ergeren aan mensen, vooral als ze in jouw ogen onzorgvuldig of te uitbundig zijn.
Ik erger me aan mensen als ik zelf slecht in mijn vel zit.
Je huis is netjes opgeruimd, je weet precies waar alles ligt.
Mijn huis is redelijk opgeruimd maar niet super netjes
Op vakantie gaan met een rugzak, op de bonnefooi in vieze hostels slapen is niks voor je.
Ik ben niet zo vakantiegangerig
Op je 18e was je nog maagd.
Ik was nog maagd op mijn 18e.
Je houd van degelijke kleding. Naaldhakken vind je maar niks.
Ik heb geen uitgesproken kledingsmaak, maar naaldhakken zijn niks voor mij.
Je hebt een klein autootje, waarschijnlijk van een Frans of eventueel Japans merk.
Ik heb geen rijbewijs
Je bent spaarzaam met geld, grootschalig verkwisten aan drank en drugs is niks voor je.
Ik ben spaarzaam met geld (noodgedwongen), maar ik mag graag echte champagne drinken. En over drugs doe ik hier geen uitspraak.
Ik vind jou wel het type om in het weekend wild door de bank te zakken als je met een meid bezig bent. En als je dan giechelt omdat je denkt dat ze een windje laat, vliegt ze ineens onder je vandaan omdat de lucht eruit loopt. Lek geraakt door een kruimel van je cracker.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, oké. Je kan van sommige mensen wel zeggen of ze hele wilde dingen gaan doen in het weekend of dat ze met crackertjes en wijn lekker zitten te 'bankhangen'.
Maar beschrijf dan zúlke dingen (dus de karaktertrekken) in plaats van daaruit een situatie (met gekleurde sokken op de bak zitten) te schetsen. Dan heb je meer kans op een hogere score.
Ja, oké. Maar bij zo'n karakter horen meerdere, verschillende situaties. Stel nou dat iemand rustig is en graag thuiszit, kan je zeggen dat diegene bijvoorbeeld graag met gekleurde sokken aan op de bank gaat zitten kijken naar GTST. Maar het kan net zo goed zijn dat diegene teruggetrokken op zolder achter de computer haar/zijn dagboek aan het typen is.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar zo'n situatieschets zegt juist heel erg veel over het karakter.
Met de nadruk op oi natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi.
Nou, en wat moeten we daar nou weer van denken.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het klopte beter dan dat ik had mogen hopen.
BB associeer ik met bigbrother, niet met Bosbeetlequote:Op maandag 10 juli 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
Hoi BB.
BB staat al jaren voor bosbeetle !!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BB associeer ik met bigbrother, niet met Bosbeetle
Maar hoi, Bosbeetle
hoezo duurquote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moleculaire biologie. Doe maar duur.
Hoi.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
Hoi BB.
Dat ik niet verwacht had dat ik zo dicht in de buurt zou zitten, zeker niet voor wat betreft uiterlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, en wat moeten we daar nou weer van denken.![]()
![]()
Trouwens duur doen is als ik volgens de officiele naam noem "biomolecular sciences"quote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo duurNog een paar maand en dan ben ik daar hopelijk van af en dan moet ik aan het werk
![]()
Dat is mijn hobby al!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
...macrameeën...
Dat LXIV best goed let op wat er reeds in deze reeks is gezegd. Zo heeft wyccie het eens over haar benen gehad, en dat komt terug in haar beschrijving.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef Lienekien het volgende:
Nou, en wat moeten we daar nou weer van denken.![]()
![]()
Ja, duh. Ik paste de horoscoop-truc toe. Dus er zit altijd wel iets bij wat bij iemand past.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |