quote:Op maandag 10 juli 2006 19:57 schreef Dickbride het volgende:
Hahahah ja daar ergerde ik me ook al aan ....Great minds think alike!
wat was de mythe?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Vanmiddag was de Sharkspecial van mythbusters. Die was gaaf.
kenker heb ik die juist nog niet gezien...... mequote:Op maandag 10 juli 2006 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Van alles over de film Jaws: of een haai een boot kan slepen, of een haai een boot kapot kan rammen. En of een zuurstoftank in de bek van een haai kan ontploffen.
Die was gisteravond ook, vond ik juist een van de saaiste dingen.. Een haai onderwater slaan.. Yes.. Blaas dan wat op ofzo (deden ze ook, wel 1 minuut!)quote:Op maandag 10 juli 2006 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Van alles over de film Jaws: of een haai een boot kan slepen, of een haai een boot kapot kan rammen. En of een zuurstoftank in de bek van een haai kan ontploffen.
Maar niet kijken dan, pure haaienmishandeling!quote:
Het viel me laatst ook heel erg op idd.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:42 schreef Jaytonism het volgende:
Stom mensch.
Discovery () staat hier vaak aan, komen er bij de half-uurlijkse reclameblokken minstens 1 x de reclame van Mythbusters (
) langs, vergezeld met een verschrikkelijke commentator die voice-over heel heel heel erg duidelijk het té verkeerd uitspreekt.
Voor een zender als Discovery is het toch niet te moeilijk om een dame/heer te vinden die de Engelse -th klank normaal kan uitspreken.
Dan maar de TV snel op mute zetten elke x de reclameblokkies beginnen.
Zielige jij!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |