Check dansmoviesquote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef Piaf het volgende:
Zo zit je een uur te zoeken naar iets leuks om weer eens rek en strek oefeningen te beginnen
Dan na een bron gevonden te hebben weer een uur wachten op het downloaden, zonder een preview te hebben gezien, enkel wat screenshots
En dan ben je na 5 minuten al klaar met de werkzaamheden en heb je de volgende dag geen behoefte meer aan deze flick, want 't is niet trekbaar meer
2 uur bezig voor 5 minuten
wat een tijdsverlies![]()
En eels.wmvquote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
zoek op limewire naar R@ygold en PTHC,
veel plezier
of GGGquote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
veel plezier
In de tijd van mijn opa deden ze niet aan seks. Je kreeg in die tijd al een kind als je een meisje kuste. Gevaarlijke tijd was dat!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef rasor1 het volgende:
kan me niet voorstellen dat mijn opa dat doet
En jij weet datquote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zelfs mijn opa heeft het.
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"Bukkake swallows pint of cum no shit1.wmv"
Gadverdamme, lekkere filmpjes weet jij te vinden.....quote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
veel plezier
En wees dan niet verbaasd als je, naast filmpjes met 16-jarige breezahs, ook peuterseks tegenkomt.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
veel plezier
Tvp.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
veel plezier
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"Bukkake swallows pint of cum no shit1.wmv"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |