True! Die was zeker spannend.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Argentinie - Mexico, goed voetbal en spannend!
Op ZDF hadden ze gister een compilatie van de 'hoogtepunten' uit die wedstrijd.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef Frasier het volgende:
Portugal - Nederland.
Dat vond ik ook de beste!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef Fukjoeman het volgende:
Italië-Duitsland, nog nooit zo gejuicht bij een goal. Hoog niveau van beide kanten, een prachtige goal die Italië naar de finale leidt.
Ja, vind ik ook. Ik heb zelden een wedstrijd gezien dat bijna 115 minuten spannend bleef. En de beslissing in de laatste 5 minuten was natuurlijk fantastisch.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef Fukjoeman het volgende:
Italië-Duitsland, nog nooit zo gejuicht bij een goal (behalve bij Nederland dan). Hoog niveau van beide kanten, en een prachtige treffer die Italië naar de finale leidt.
Qua voetbal Ita-Duiquote:Op maandag 10 juli 2006 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Duitsland - Italie was de beste. Zowel van Italie als van Duitsland.
De finale was, als Italie fan en ivm het resultaat in dat opzicht uiteraard de mooiste.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:33 schreef kollie het volgende:
Italie-Duitsland
Idem. ARG-MEX heb ik helaas niet helemaal kunnen zien, maar dat was voor zover ik kan nagaan ook een mooie pot.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:45 schreef Jivis het volgende:
Tsjechië-Ghana
Heb ik echt van zitten genieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |