Welk ettertje, wat voor een interieur, wat is een Runabout, hoezo modelleren, hoezo heb jij er ook één? Dat zijn ongeveer de vragen die ik had.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:01 schreef Neohammer het volgende:
Dat ettertje dat zonodig een interieur in z'n Runabout moest modelleren. Ik kan nu weer 5 extra dagen ook aan een interieur gaan werken, terwijl ik juist zo blij was dat ik de mijne bijna klaar had.![]()
Dat is eruit, dank u! Aan den arbeid dan maar...
OOoooooOOoh nu snap ik het!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:10 schreef Neohammer het volgende:
Godverdomme, wil ik een keer gewoon kankeren is het weer niet goed! Wat de fuck! moet ik iets in drievoud ondertekenen om hier te klagen!!!![]()
Goed, 1 chill pill coming up voor Neo.
Ok, ik maak dus een model voor een Star Trek runabout. Binnen 4 weken ook nog. En dan komt er zo'n andere gast met ook een ontwerp voor een runabout, en daar zit ook nog een heel interieur in, weet je hoeveel tijd dat kost! Aangezien ik toch een reputatie hoog te houden heb, moet ik nu dus 5 days before deadline ook een interieur in dat ding van mij zien te prutsen. Ik ben best kalm nu.....ik ga het gewoon doen.< ik gebruik die smiley maar eigenlijk kan ik wel janken. (Een huilie, een emo, een Star-Trek emo, whatever you like!)
Net andersom!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef thedon het volgende:
[..]
OOoooooOOoh nu snap ik het!Je hebt Star Trek gemist!?!
![]()
Je kunt je gewoon niet fatsoenlijk verstaanbaar maken. Dat maakt niet uit, zolang je maar geen werk krijgt met enige verantwoordelijkheden of sociale vaardigheden.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:10 schreef Neohammer het volgende:
Godverdomme, wil ik een keer gewoon kankeren is het weer niet goed! Wat de fuck! moet ik iets in drievoud ondertekenen om hier te klagen!!!![]()
quote:Goed, 1 chill pill coming up voor Neo.
Ik snap hem een beetje...maar kom niet te dicht in mijn buurt.quote:Ok, ik maak dus een model voor een Star Trek runabout. Binnen 4 weken ook nog. En dan komt er zo'n andere gast met ook een ontwerp voor een runabout, en daar zit ook nog een heel interieur in, weet je hoeveel tijd dat kost! Aangezien ik toch een reputatie hoog te houden heb, moet ik nu dus 5 days before deadline ook een interieur in dat ding van mij zien te prutsen. Ik ben best kalm nu.....ik ga het gewoon doen.< ik gebruik die smiley maar eigenlijk kan ik wel janken. (Een huilie, een emo, een Star-Trek emo, whatever you like!)
Het kan altijd erger, ik snap al die topics ook nooit waarin mensen het niet meer zien zitten! Ik bedoel veel slechter dan dit gaat het niet worden!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:13 schreef Asics het volgende:
shiit en ik maar denken dat ik geen leven heb
Coming close man !!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:16 schreef thedon het volgende:
Dus jij hebt iets gemaakt, iemand anders heeft het veel mooier en beter en toffer gemaakt... en nu ben jij pillen aan het slikken om kalm te blijven?
Bedankt, ik zal het onthouden voor de volgende uitbarsting. Dit overkomt me niet vaak.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:18 schreef Dickbride het volgende:
Ritalin werkt goed man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |