quote:Op maandag 2 juli 2007 16:46 schreef klappernoot2000 het volgende:
![]()
* danst een vrolijk horlepiepje voor Coolguy en zijn pa
![]()
![]()
Geweldig nieuws!
Stabiel =quote:Op maandag 17 december 2007 21:13 schreef CoolGuy het volgende:
Goed eigenlijkEr valt niet echt veel nieuws te melden, het is min of meer stabiel. Wat er in zijn lichaam gebeurd weet ik natuurlijk niet, maar er is niets te merken.
Met mezelf gaat het ook goed, ik ben op zoek naar een eigen huis
wacht, hold upquote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef klappernoot2000 het volgende:Die van mij heeft het helaas niet gered...
Combi slokdarmkanker en aorta kanker heeft hem de das omgedaan...
tja...
Wat een vreemde reactie van je Pumatje, je kan niet in z'n hoofd kijken....quote:Op maandag 17 december 2007 22:31 schreef Pumatje het volgende:
je vader is overleden zojuist??
en dan reageer je zo??![]()
als het wel zo is, mijn condeleances
twee weken geleden om precies te zijn...quote:Op maandag 17 december 2007 22:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wacht, hold up
je vader is overleden zojuist??
en dan reageer je zo??![]()
als het wel zo is, mijn condeleances
* KlappernootatWork gaat hopen dat het met de pa van Coolguy beter afloopt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:00 schreef Chasiner het volgende:
Condoleerd klappernoot, vreselijk om zoiets mee te maken..
Coolguy, sterkte ermee man.
Helaas niet. Hij is niet te genezen, en weten dat hij hier uiteindelijk aan zal komen te overlijden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
* KlappernootatWork gaat hopen dat het met de pa van Coolguy beter afloopt!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Helaas niet. Hij is niet te genezen, en weten dat hij hier uiteindelijk aan zal komen te overlijden.
Gecondoleerd met je pa KaW...sterkte...
Wat een ontzettend nuttige kick.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:54 schreef Burakius het volgende:
Iedereen gaat dood op een dag. Welkom tot het recht van de mens om dood te gaan.
Maar sterkte met je pa!
Neee, zijn pa is niet dood hoor. Hij is stabiel nu. Hopelijk voor heel langquote:Op zondag 30 december 2007 15:33 schreef northernlight81 het volgende:
Inderdaad een waardeloze post. Doodgaan is vooral een plicht en zeker als het op een jonge leeftijd is. Je zou eens moeten zien hoe mensen vechten in Nederlandse ziekenhuizen om in leven te blijven om hun eigen kinderen of kleinkinderen nog te zien opgroeien.
Daarnaast is z'n pa dus overleden.
Klappernoot en Coolguy in ieder geval veel sterkte komende tijd.
Eensch!quote:Op zondag 30 december 2007 16:24 schreef Detroit het volgende:
Heb met mijn moeder ook een kort maar hevig ziekbed vanwege kanker meegemaakt en vind het echt een zeer mensonterende ziekte. Om in zo'n rap tempo te zien dat iemand van een gezond persoon tot een aan bed gekluistert iemand transformeert is werkelijk waar vreselijk.
Je hebt zo weinig tijd om afscheid te nemen en nadat het zover is ga je twijfelen ofdat je misschien meer tijd met elkaar had moeten besteden.
Het enige "voordeel" van kanker is wel dat je heel erg bewust naar elkaar aan het toegroeien bent en gedurende het afscheid kanten van je familie leert kennen die je nog nooit eerder gezien had. Zo ben ik bijvoorbeeld veel closer met mijn vader geworden bijvoorbeeld terwijl ik hem een tijd geleden toch echt wel gehaat heb...
Ik wens Coolguy in ieder geval sterkte, heb nog maar veel en intensief contact met je vader nu het nog kan, nu je dingen nog kunt uitspreken met elkaar enzo..
Heavy shit man! Lijkt me vreselijk om allebei je ouders niet meer te hebben. Mijn gedachten gaan naar je uit joh!quote:Op maandag 31 december 2007 02:57 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Eensch!![]()
Met mijn moeder die 10 jaar geleden ook aan kanker overleed, was er amper meer tijd over om "closer" te raken, die is op ruwe wijze binnen twee weken tussen ons weggerukt, met mijn vader hebben we dat niet gehad, hier wisten we al in een vroeg stadium dat we weinig hoop hadden en hebben we op goede wijze afscheid kunnen nemen.
Ik moet nog een paar kleine dingen doen om alle wensen van mijn vader te vervullen, maar dat zal me weinig moeite kosten.
Wat me wel moeite zal kosten is de wetenschap dat hij er niet meer is. Ik ga hem ongelofelijk missen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |