Dat zegt toch al genoeg, langharig wordt niet geaccepteerd in de maatschappij... wat ik overigens volledig terecht vind. Als ik een winkel in zou lopen wil ik niet geholpen worden door iemand die er uit ziet als een zwerver.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:19 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Vorige stage werd ik geweigerd omdat m'n haar te lang was geworden tijdens de kerstvakantie. Ik was ook toen al aangenomen enzo. Dus ik denk dat het er wel iets mee te maken heeft.
Ik ben niet anders gewend dan zelf zoeken. Vorige keren stagelopen heb ik ook allemaal zelf moeten zoeken. De school bied zelf aan te zoeken voor alle leerlingen tot en met 12-7, daarna vervalt de aanbieding. Wie ben ik om die luxe te weigeren.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef -Angelus- het volgende:
Heb je wel eens gehoord van zelf een stagebedrijf zoeken? Of ben jij zo'n stakker waarvoor alles aangedragen moet worden?
17, en schoon. Alleen de haren dus.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:28 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
[..]
Gooi je harley weg, knip je haren en was je. klaar is kees.
Dat komt omdat je MBO doet én lang haar hebt. Ik heb alleen lang haar.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Ze zijn je tijd niet waard, ze zijn al meer dan 'n jaar tegen me bezig
Keesquote:Op maandag 10 juli 2006 19:34 schreef PeZu het volgende:
lang haar
best leuk hoor als je pallets sorteerd ofzo
Ja, ik heb speciale kleding voor als ik stage/werk/presentaties heb. Ik snap ook wel dat het alternatieve niet gewaardeerd word door iedereen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef MouseOver het volgende:
Ga naar de kapper, dat lange haar is zeker een probleem. Niet lang haar op zich, maar bij jou maakt het je snuit ontzettend sloom. En dat zit in het haar, en niet in je gezicht. Met een kort, vlotter kapsel zou je dat niet hebben.
En doe andere kleren aan.
Mijn posts! Wat doe je?!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Zo, nu gaan we het opnieuw proberen. En we gaan normaal doen!
of laten ze eens wat aan de opleiding doenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Iedereen die ik ken die mbo doet heeft gezeik met stages. Wat een drama. Laten ze daar eens wat aan doen.
Is overigens geen nieuw probleem. Ik had ook een stage geregeld en een paar weken tevoren belden ze ineens af. Iets met niveau van studie enzo. Meld jezelf dan ook niet aan als stagebedrijf, stelletje kloothommels!! Toen moest ik dus als een gek op zoek naar een ander bedrijf. Ik starte uiteindelijk een week of vier later dan mijn klasgenoten omdat het toen pas lukte iets te vinden. (en dan ook nog alleen omdat ik zelf heel erg pro-actief was, van school hoefde ik al helemaal niets te verwachten)quote:Op maandag 10 juli 2006 20:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Iedereen die ik ken die mbo doet heeft gezeik met stages. Wat een drama. Laten ze daar eens wat aan doen.
nou 9 vd 10 keer sluit de opleiding ook totaal niet aan met de praktijkquote:Op maandag 10 juli 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is overigens geen nieuw probleem. Ik had ook een stage geregeld en een paar weken tevoren belden ze ineens af. Iets met niveau van studie enzo. Meld jezelf dan ook niet aan als stagebedrijf, stelletje kloothommels!! Toen moest ik dus als een gek op zoek naar een ander bedrijf. Ik starte uiteindelijk een week of vier later dan mijn klasgenoten omdat het toen pas lukte iets te vinden. (en dan ook nog alleen omdat ik zelf heel erg pro-actief was, van school hoefde ik al helemaal niets te verwachten)
En dat niet alleen, veel stagebedrijven denken ook dat ze er goedkope arbeidskrachten bij hebben. Bij m'n eerste stage werd ik gewoon als productiekracht gebruikt. Die kerel had één vaste kracht en drie stagiëres van verschillende scholenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou 9 vd 10 keer sluit de opleiding ook totaal niet aan met de praktijk
Tien jaar geleden bij mij. dus ook geen internet of fok voorhanden. Heb wel veel gelezen toenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:50 schreef PeZu het volgende:
dat gebeurt idd ook een hoop
ik liep ook ergens stage, kreeg precies genoer werk voor 3 uur per dag..... en toen was er nog geen inet
ja ik kende alle bedrijfs folders wel uit mijn hoofd.....was wel handig bij de telefoon aannemenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tien jaar geleden bij mij. dus ook geen internet of fok voorhanden. Heb wel veel gelezen toen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |