Meegespoten bumper...schade die ik niet zelf heb veroorzaakt....ziet er lelijk uit.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:48 schreef Ringo het volgende:
Je druk maken om een kras op je bumper
Daar zijn die dingen toch voor?
Mss komt het omdat ik er één ben.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef Harry_Sack het volgende:
je lijkt wel een wijf. Een bumper is gewoon bescherming
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mss komt het omdat ik er één ben.
Ik wil graag een mooie deuk en krasloze auto...tenzij ik zelf eens een muurtje ram oid want dan is het me eigen domme schuld en weet ik wiens ass ik moet kicken. Ben vooral pissed op het feit dat er weer een of andere asociaal iemand anders eigendom vernield en niet even de moeite neemt om een briefje ofzo achter te laten. Kleine moeite lijkt me.
als je al niet eens het zelfrespect hebt om jezelf een dame te noemen, dan heb je weinig te klagen he?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mss komt het omdat ik er één ben.
Ik wil graag een mooie deuk en krasloze auto...tenzij ik zelf eens een muurtje ram oid want dan is het me eigen domme schuld en weet ik wiens ass ik moet kicken. Ben vooral pissed op het feit dat er weer een of andere asociaal iemand anders eigendom vernield en niet even de moeite neemt om een briefje ofzo achter te laten. Kleine moeite lijkt me.
Nu krijg ik wel medelijden met jequote:Op maandag 10 juli 2006 18:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry maar echt ik kan er niet over uit hoe je dit voormekaar krijgt.
Het loopt ook echt door naar achteren en voor die diepe krassen zitten van die rubbersporen. Dis niet zachtjes aantikken geweest maar gewoon inraggen en ik hoor, ik voel en ik zie niets spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |