Weet je nog met Pacman, kon je pillen opeten... en daarna spookjes opetenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Weten jullie nog met Mafia, kon je in de trein/metro zitten.. en vanaf daar op straat iemand neekallen echt leuk
Drie keer ruk. Jezus wat een kutgame. In jaren niet iets van een dergelijk baggerniveau waargenomen. Gat-ver-dam-me.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.saintsrow.com/index.php
Moet je ff naar features gaan, en dan naar trailers > story
You gotta be kiddin mequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Drie keer ruk. Jezus wat een kutgame. In jaren niet iets van een dergelijk baggerniveau waargenomen. Gat-ver-dam-me.
Nee, weet je wat pas kwaliteit is? Mafia. Daarin kon je vanuit de metro of trein mensen op straat neerknallen, echt leuk.
Zóiets moeten ze weer maken.
...Of is dit al eerder gezegd?
Ik quote:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
wel kut voor wessiej dat hij de site niet op mag
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef Wessiej het volgende:
Gelukkig heb je dat nog nooit verteld.
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Drie keer ruk. Jezus wat een kutgame. In jaren niet iets van een dergelijk baggerniveau waargenomen. Gat-ver-dam-me.
Nee, weet je wat pas kwaliteit is? Mafia. Daarin kon je vanuit de metro of trein mensen op straat neerknallen, echt leuk.
LolLolLOlloLlooLLoololOollquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Alsof MS dan ook een gewone HDMI poort aan boord plempt. Als er al HDMI aankomt dan zal dat alleen via een eigen, dure kabel van MS gaan, me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |