Afgelopen zaterdag zou ik gezellig met m,n vriendin gaan steengrillen bij m,n schoonmoeder en d,r vriend.
Wij kwamen daar ongeveer in de middag aan en ,t was best gezellig, hoewel ik m,n schoonmams al een tijdje ken was dit de eerste keer dat ik bij haar thuis was, dus ,t was best een beetje spannend.
Alles ging goed en wel tot dat de broer van m,n meid op kwam dagen.
![]()
Die gast kwam al een beetje vreemd over toen ie binnenkwam, en eenmaal gezeteld met wat duidelijk z,n 237267383ste pot bier (hij was niet echt helder meer bij aankomst) begonnen de stupide sexcistische en kwasi steek onder water opmerkingen door de kamer te schallen.
Ook kon ik weet ik ,t hoe vaak horen dat hij een "levensgenieter" was, en begon ie te pimpen met z,n 2 vriendinen waarvan er 1 zwanger zou zijn.
Ik m,n vriendin en schoonma hadden bij dat laatste al zoiets van: yeah fucking right.
Na ,t eten begon ie wat onrustiger te worden, en op den duur escaleerde dat in een aanvaring tussen hem en de vriend van m,n schoonma.
Dacht bij mezelf, booooh gek dadelijk gaan ze mekaar hier nog pwnen ook.
Maar de vriend was slim, en hield t voor gezien door de tent te verlaten, blijkt dus dat broerlief er achter aan is gegaan met z,n zatte kop en die gast dus de trap afgeslagen heeft.
Wat dus een gezellige avond moest worden escaleerde in een rospartij op de gallerij en een avondje politie in huis.
Fijn joh, avondje bij schoonfamilie.
kutbroer
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!