Nee, dat was geen koffie. Ik zal eens opzoek gaan naar de koffie.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:50 schreef immortalsean het volgende:
je hebt het in een klysma gedaan?
ach 't had gekund, er zijn genoeg mensen die 't doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nee, dat was geen koffie. Ik zal eens opzoek gaan naar de koffie.
Ik denk dat een rups bij een bizarre valpartij van de tak van een berk per ongeluk een breuk heeft geslagen in de continuïteit. Waarbij een losgeschoten splinter een refractie bij een tijdcirkel veroorzaakte en je koffie in het vacuüm van de nostalgie gezogen werd.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat doe je?! Ik dacht dat ik koffie gezet had maar ik kan me niet herinneren dat ik het ook opgedronken heb. Wat zal er mee zijn gebeurt?
Dat zal het zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik denk dat een rups bij een bizarre valpartij van de tak van een berk per ongeluk een breuk heeft geslagen in de continuïteit. Waarbij een losgeschoten splinter een refractie bij een tijdcirkel veroorzaakte en je koffie in het vacuüm van de nostalgie gezogen werd.
Dat had het ook wel heel erg kunnen zijn, maar het bleek op de tafel te staan.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik denk dat een rups bij een bizarre valpartij van de tak van een berk per ongeluk een breuk heeft geslagen in de continuïteit. Waarbij een losgeschoten splinter een refractie bij een tijdcirkel veroorzaakte en je koffie in het vacuüm van de nostalgie gezogen werd.
Lekkere koffie wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef thefunny het volgende:
Welkom in een nieuwe tijdlijn vrint. Je hebt een passage ondergaan naar een alternatief universum.![]()
Kom je straks thuis, hele andere vrouw![]()
Heb je nu last van hyperactieve huisdieren?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat doe je?! Ik dacht dat ik koffie gezet had maar ik kan me niet herinneren dat ik het ook opgedronken heb. Wat zal er mee zijn gebeurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |