conditio, het is immers Latijn en geen Italiaans.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
Ja dat is het, maar het kwam me bekend voor. Dus als je iets héél origineels wilt doen moet je wat anders bedenken. Niet dat héél origineel een condicio sine qua non is.
Ik had eerst een halfvol en een halfleeg glas willen doen, maar iets zei me dat dat te subtiel was voor fok/fottertjes.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi maar [mierenneukmodus]het volle glas is niet vol en ik zie er een spiegeling in van iets rood/wits?[/mierenneukmodus]
Doe es voorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef Re het volgende:
wat een stillevens alhier.... mag allemaal wel een beetje spannender hoor
Ik vraag me ook af of het wel een tegenstelling is eigenlijk...hm...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik had eerst een halfvol en een halfleeg glas willen doen, maar iets zei me dat dat te subtiel was voor fok/fottertjes.
Eigenlijk geen van 3 helemaal goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:57 schreef snakelady het volgende:
welke van deze vinden jullie het leukste?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3
[afbeelding]
De tegenstelling is duidelijk neem ik aan.
Dit is dan weer wel een geslaagdequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:32 schreef PKfotografie het volgende:
ook maar even met vuur gespeeld
[afbeelding]
niet slecht voor poging 1 lijkt me zo.
Leuk...beetje oppoetsen in PS en hij is erg leukquote:
Hoe zou je 'm opgepoets willen zien dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk...beetje oppoetsen in PS en hij is erg leuk
Kleur verbeteren, ruis minder en die mensjes op de schouder van het beeld weg, die anderen storen niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe zou je 'm opgepoets willen zien dan?
Doe es een foto van Danny samen met Offy (of Sub) en je hebt water en vuur genoegquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan mijn idee van water en vuur wel laten schieten geloof ik
wauw..zelfs op deze brakke monitor springt dat geel eruit!. Ik vind het echt een mooie foto...maar.. wat is de tegenstelling?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef snakelady het volgende:
ben toch weer met de zonnenbloem bezig geweest.
[afbeelding]
Echt bloem < - > niet echte bloemquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wauw..zelfs op deze brakke monitor springt dat geel eruit!. Ik vind het echt een mooie foto...maar.. wat is de tegenstelling?
idd, nep en echt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wauw..zelfs op deze brakke monitor springt dat geel eruit!. Ik vind het echt een mooie foto...maar.. wat is de tegenstelling?
Thnx, heb eindelijk iets om in te sturen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
De eerste!! heel leuk idee, mooi uitgevoerd Slangenmevrouw
Goeie! Heerlijk kleurigquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef snakelady het volgende:
ben toch weer met de zonnenbloem bezig geweest.
[afbeelding]
ooooowja...quote:
Die foto was een van mn eerste associaties bij dit thema.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan natuurlijk archief insturen
[afbeelding]
nog heel even geduld en je zal in de gelegenheid zijn een hele mooie foto te maken van een klein mensje en een groot mensquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef Schanulleke het volgende:
Ik krijg de indruk dat het wat onscherp is Stil. Kan dat kloppen?
Wel een leuk idee.
Ik heb inmiddels een aantal keren een beeld gezien dat ik wil gaan gebruiken voor ed wedstrijd, maar telkens als ik het zie heb ik mijn camera niet bij me. Wellicht dit weekend meer geluk.
Nu even wat archief. Oud<->jong
[afbeelding]
hoe heb je die gemaakt zonder 2 afbeeldingen te gebruiken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan natuurlijk archief insturen
[afbeelding]
de foto van de duivel is uitgeprint en in de lijst geplaktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hoe heb je die gemaakt zonder 2 afbeeldingen te gebruiken?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nog heel even geduld en je zal in de gelegenheid zijn een hele mooie foto te maken van een klein mensje en een groot mens
ik denk aan piephandje in papa's grote hand enzo... (cliche, heel vaak gedaan, maar het blijft vertederend)
och je hebt ook wel wat anders aan je hoofd denk ik...nog steeds niets?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Schaam
![]()
tis een aparte foto, alleen komt bij mij het gevoel van tegenstelling niet zo naar bovenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ken het...heb ook nog niet veel verrassende ideëen
ik heb nog wel een oude foto van afgelopen winter waar ik nooit naar omgekeken heb.
Water en IJs: (dit is een HDR probeersel maar heb ff het origineel niet bij de hand)
[afbeelding]
ik vind 'm voor de foto's die ik van je gewend ben wel een beetje fletsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:20 schreef CompuMess het volgende:
Kwam ik vorige week tegen....
[afbeelding]
De grote en de kleine...
Deze pas gerestaureerde molen stond in de volle zon met splinternieuwe zeilen fijn een stukje te draaien, terwijl op de achtergrond een donkere lucht langstrok.
Naast de grote staat een 1:10 replica driftig mee te draaien...
(Ik had jammer genoeg alleen een 18-70 glaasje mee.)
Het was toch écht het soort licht wat er op dat moment was... (sorry!)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind 'm voor de foto's die ik van je gewend ben wel een beetje flets
het is dat je me zegt dat er een kleine naast staat, die was me niet eens opgevallen toen ik er voor het eerst naar keek.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:20 schreef CompuMess het volgende:
Kwam ik vorige week tegen....
[afbeelding]
De grote en de kleine...
Deze pas gerestaureerde molen stond in de volle zon met splinternieuwe zeilen fijn een stukje te draaien, terwijl op de achtergrond een donkere lucht langstrok.
(Ik had jammer genoeg alleen een 18-70 glaasje mee.)
Dat zie ik dus niet, het had net zo goed een zelfde molen verder weg kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:20 schreef CompuMess het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |