Maken ze die met Malibu?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:06 schreef Heidi- het volgende:
SHIT zeg, ja normaal kom ik nooit bij de mac! maar pas wel in mac drive maar wist nergens van! waarom zetten ze dan niet kei groot erneer NIEUW KOKOOOOOOS MILKSHAKEdan had ik 'm zeker gehaald
![]()
![]()
![]()
op vorige pagina staat dat hij er al weer uit is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Omkron het volgende:
Toch was die meloenshake ook niet echt slecht hoor. Helaas nog geen tijd gehad om de kokos te proberen. Binnenkort maar even doen.
grrrrrquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Vrijdag wassie er nog wel, maar ben toch maar voor de banaan gegaan![]()
En als ik het op heb heb ik nog steeds hongerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Demius het volgende:
Standaard bestelling voor mij : Bigmacmenu supersize met cola aub.
Dat merk je wel dat nederlanders veel meer zijn gaan eten. Een aantal jaren geleden was dat de standaard bestelling, nu is het vaak een supersize menu met 3 fritessaus en nog 6 kipnuggets erbij en een kroket ofzo. Mensen eten steeds meer. Maar ja het is natuurlijk ook wel erg lekker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Demius het volgende:
[..]
En als ik het op heb heb ik nog steeds honger![]()
Bij de mac merk je echt dat de euro van nu net zoveel waard is als de gulden uit 1996 ofzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef Omkron het volgende:
Prijstechnisch gezien is een menu'tje vrij duur.. ¤5,30.. fl. 11,68..
Dure shit als je het mij vraagt.
Juist niet ik heb oude Donald Duck's uit 1989 daar staat een advertentie van een Happy Meal: 7,50 gulden. Nu 2,95.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de mac merk je echt dat de euro van nu net zoveel waard is als de gulden uit 1996 ofzo.
Kerkrade heeft hem nog.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Te laat, vanaf gister niet meer te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |