Skik komt ook uit Oz toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
bek houden, knul....
da's [één van m'n] Oz-liedjes....
's kijken of ze nog meer van die Down Under-liefjes hebben
Je droomt wel vaker van een feestquote:Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar hoe dan ook, ik ga naar een feestje!![]()
ik heb de stereophonics een jaar of 6, 7 geleden live gezien, stonden ze in 't voorprogramma van Aerosmith... best leuke muziekquote:Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja...ik ken de muziek dankzij niksan!En ik zag toevallig dat nummer van Stereophonics staan bij 'Actionradio hits', dus heb ik er maar op gestemd.
Stem dan maar op Saybia - The Day After Tomorrow.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
ze hebben geeneens "Wild world"... in welke versie dan ook
en ook al niks van De Dijk
Als je nu stemt staat ie bovenaanquote:Op maandag 10 juli 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarom... je hebt mij helemaal niet nodig
beetje lullig dat je nou weer 'n nieuwe kiest ipv mij even helpt he.....quote:Op maandag 10 juli 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
Stem dan maar op Saybia - The Day After Tomorrow.
Heb ik ook leren kennen dankzij niksan.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje lullig dat je nou weer 'n nieuwe kiest ipv mij even helpt he.....![]()
Heb ik leren kennen dankzij HetwasietsmeteenF.quote:
8 jaar geleden zat je onder een steenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb ik leren kennen dankzij HetwasietsmeteenF.
Nee, ik had het wel vaker gehoord, maar dankzij HwimeF ontdekte ik het weer.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
8 jaar geleden zat je onder een steen?
Over 20 seconden, oké?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOU REED!!!![]()
![]()
dat zei ik 'n uur geleden al![]()
Gasten? Fok!radio, bedoel je?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi... en dan nu nog een mail naar die gasten met je excuses aan mij....![]()
slimmerikquote:Op maandag 10 juli 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Gasten? Fok!radio, bedoel je?
En dat lachje van haar!quote:
Ja, ze was vandaag inquote:
Done.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi... en dan nu nog een mail naar die gasten met je excuses aan mij....![]()
Weet ik niet. Ik ken haar nog niet!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ze was vandaag inHoogeveen
Maar is zij bekend op FOK!, Buup?
quote:Fatale steekpartij in Rotterdam-Zuid
Bij een steekpartij in de Heidestraat in Rotterdam Zuid is maandagmiddag een man zó ernstig gewond geraakt dat hij later aan zijn verwondingen overleed.
De steekpartij vond plaats rond vier uur 's middags. Het slachtoffer werd met zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij iets later. Het is nog niet duidelijk wie de jonge man heeft toegetakeld of waarom. De Rotterdamse politie heeft een rechercheteam samengesteld om de dader op te kunnen sporen.
beeetje zonde van de zendtijnquote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
"Die date gaat dus mooi niet meer door."
Neuh, want ik woon niet in de Heidestraatquote:
Tsja. Ik zit ook te wachten tot ze mijn mailtje gaan voorlezen.quote:
Nee, op de Oleanderstraat.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neuh, want ik woon niet in de Heidestraat.
ik ookquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
Tsja. Ik zit ook te wachten tot ze mijn mailtje gaan voorlezen.
Ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook
maar 't program is bijna afgelopen
Ze is nu aan het soppen op haar bureaustoel.quote:
En ze draaien ook nog eens Lou Reed, terwijl die niet bovenaan stond!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
hihihi dat was lachen![]()
nou je bent vergeven hoor bupie
Hier had ie 5 stemmen hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ze draaien ook nog eens Lou Reed, terwijl die niet bovenaan stond!!
ik en mijn slome pc lopen duidelijk weer een minuut achterquote:Op maandag 10 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
En ze draaien ook nog eens Lou Reed, terwijl die niet bovenaan stond!!
WMP zeker? In Winamp is ie 't snelst.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik en mijn slome pc lopen duidelijk weer een minuut achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |