Hij zei 300 keerquote:
Ik bedoelde: ze spraken schande van die moord, in tegenstelling tot dat ze er een spontaan straatfeest voor hielden?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, daar zouden ze ook schande van hebben gesproken.!
O, bedoelde je dat!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ze spraken schande van die moord, in tegenstelling tot dat ze er een spontaan straatfeest voor hielden?![]()
Doe eerst maar eens een toffe sig.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik kan wel een keer verslag doen van wat er hier gebeurd.![]()
Ja, jou huidige signature gaat trouwens over mij.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens een toffe sig.
Ga ff ergens anders bevelen lopen uitdelenquote:
jouquote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, jou huidige signature gaat trouwens over mij.![]()
Oh, er zit een fout inquote:-edit-
Ik ben de echtte.![]()
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
jou.
[..]
Oh, er zit een fout in!
Ik denk dat hij daardoor minder goed slaapt.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.
En ik weet ook dat ik weizig heb geschreven.
(ook om bup te vervelen.)
Ja, maar jouw sig is stom, die van mij nietquote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je dat doet om Bup te vervelen.
En ik weet ook dat ik weizig heb geschreven.
(ook om bup te vervelen.)
Nee, maar dat komt alleen omdat ik het onderwerp ben in jouw stig sig.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jouw sig is stom, die van mij niet.
ma?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt alleen omdat ik het onderwerp ben in jouw stig.![]()
Je postte "stig". Ik zei "ma".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |