'Geen niet zo'n streng' is natuurlijk een prima constructie.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:32 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jammer dat er geen niet zo'n streng examen is voor de beheersing van de Nederlandse taal.
Vaker als
Groetjes,quote:Op maandag 10 juli 2006 13:33 schreef veldmuis het volgende:
'Geen niet zo'n streng' is natuurlijk een prima constructie..
In 2001 heb ik mijn rijbewijs gehaald, maar sindsdien ook nog maar 1 keertje aangehoudenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:37 schreef luciferist het volgende:
ik heb al 3 uur gereden in mijn mama's auto
en ik ben nog steeds niet aangehouden door een agent die mijn vet stoere roze papiertje wou zien
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef luciferist het volgende:
* luciferist lacht btw nu alles en iedereen uit die vaker als dan 1x gezakt is
Oef fiew, gelukkig ben ik maar 1 keer gezakt.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef luciferist het volgende:
was het antwoord van mijn familie toen ik vermelde dat ik het vet stoere roze papiertje op kon halen bij het gemeentehuis...![]()
![]()
rijbewijs
alles in 1x,
* luciferist lacht btw nu alles en iedereen uit die vaker als 1x gezakt is
Luciferist lacht dus alle mensen uit die minder geluk hadden als hij en níet in 1 keer geslaagd zijn.. Nounou grote jongen...quote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef luciferist het volgende:
* luciferist lacht btw nu alles en iedereen uit die vaker als 1x gezakt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd trouwens!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Luciferist lacht dus alle mensen uit die minder geluk hadden als hij en níet in 1 keer geslaagd zijn.. Nounou grote jongen...
Want slagen voor je rij examen is vaak meer geluk dan kunde.Ok, en in hoe vaak heb jij het gehaald? Zeker vaker dan in 1 keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd trouwens!![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:16 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ok, en in hoe vaak heb jij het gehaald? Zeker vaker dan in 1 keer?![]()
Dat wil niet zeggen dat je goed rijdt. Maar dat je gewoon nog niets geraakt hebtquote:Op maandag 10 juli 2006 13:35 schreef thefunny het volgende:
En nu moet je nog leren rijden. De eerste 100.000 km zijn altijd nog leren voor jou. Voor iedereen trouwens.
Je moet het gewoon doen zoals ik, binnen 5 jaar 450.000 km schadevrij rijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |