Ik herinner mij ineens weer uitspraken dat Ajax geen verbetering was t.o.v. Anderlecht. Nantesquote:Wilhelmsson wordt ploeggenoot Boukhari
Nou en, dan hoeft ie het nog niet steeds te roepen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Je weet toch dat Van Gaal z'n gloriejaren bij Ajax heeft meegemaakt.
Ik heb er geen problemen mee hoor. Van mij mag iedereen het roepenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou en, dan hoeft ie het nog niet steeds te roepen.
Ik ook niet, maar vanuit AZ oogpunt kan ik me er iets bij voorstellen zeg maar. Zeker omdat wij natuurlijk hun aartsrivaal zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee hoor. Van mij mag iedereen het roepen
Kom maar Dirkjequote:Hoe kun je zien dat een auto bij de Oldtimers behoort?
Er zit een stikker achterop Feyenoord LANDSKAMPIOEN!!!!
Wat is het grootste hoerenhuis van Nederland?
De Kuip, daar worden wekelijks 50.000 man genaaid door 11 eikels
Waarom lezen feyenoorders altijd de krant op z'n kop??
Staat feyenoord ook eens bovenaan.....
Waarom schenken ze allemaal palm bier in de Kuip?
ook speciaal als er niets te vieren is.
Jantje komt thuis ineens de woonkamer binnenstormen.
Jantje: "Pa! Pa! Ik heb zojuist een konijn vermoord...!
vader: WAAAT???!!!!!!!!"
Jantje: "Eh ik heb zojuist een konijn vermoord..."
Vader: "Oh, ik dacht dat je zei Ik ben voor Feyenoord!"
Waarom zit van Vossen bij Feyenoord in een kooi?
Omdat hij anders achter de Haan aan gaat
Die zijn woensdag aan de beurtquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef Ordinair het volgende:
Al wat gehoord van Vieira of uitspraken in de serie A?
Is woensdag pasquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef Ordinair het volgende:
Al wat gehoord van Vieira of uitspraken in de serie A?
Woensdag ja!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Definitief woensdag dus? Niet morgen al?
Wilhelmsson heeft uiteindelijk maar eieren voor zijn geld gekozen. Ook de schuld van Anderlecht natuurlijk, die lange tijd een belachelijke transfersom vroegen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik herinner mij ineens weer uitspraken dat Ajax geen verbetering was t.o.v. Anderlecht. Nantes.
Ach ja, Belgische clubs en realiteitszin.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef Devano het volgende:
[..]
Wilhelmsson heeft uiteindelijk maar eieren voor zijn geld gekozen. Ook de schuld van Anderlecht natuurlijk, die lange tijd een belachelijke transfersom vroegen.
Deze zijn lollig, de rest niet echt.quote:Hoe kun je zien dat een auto bij de Oldtimers behoort?
Er zit een stikker achterop Feyenoord LANDSKAMPIOEN!!!!
Wat is het grootste hoerenhuis van Nederland?
De Kuip, daar worden wekelijks 50.000 man genaaid door 11 eikels
Waarom lezen feyenoorders altijd de krant op z'n kop??
Staat feyenoord ook eens bovenaan.....
Waarom schenken ze allemaal palm bier in de Kuip?
ook speciaal als er niets te vieren is.
Zolang het van die grappen zijn waarbij de naam gewoon in elke willekeurige club veranderd kan worden vind ik ze eigenlijk niet eens leuk en origineel.quote:
Sjonge jonge, ga je ergens anders over druk maken ipv twee keer beginnen te zeuren over moppen die je niet leuk vindtquote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het van die grappen zijn waarbij de naam gewoon in elke willekeurige club veranderd kan worden vind ik ze eigenlijk niet eens leuk en origineel.
Daarom zijn die die -Wolf- quotte zo grappigquote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het van die grappen zijn waarbij de naam gewoon in elke willekeurige club veranderd kan worden vind ik ze eigenlijk niet eens leuk en origineel.
Ik zeur niet, ik geef mijn mening die bij jou overkomt als gezeurquote:Op maandag 10 juli 2006 23:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ga je ergens anders over druk maken ipv twee keer beginnen te zeuren over moppen die je niet leuk vindt
Dat laatste is vanzelfsprekend!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik geef mijn mening die bij jou overkomt als gezeurVerder moet je je er niet te druk over maken. We zijn nog steeds beide voor dezelfde club
![]()
we hebben frank de boer al...quote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef twi het volgende:
Braafheid is een aardige invaller. Maar liever een wat meer ervaren speler diezowel links als in 't centrum uit de voeten kan.
Mjah, vorige topic ook al langsgekomen en ze zijn al uitverkocht...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Willem II remt niet voor Dirk Scheringa
Het fanzine van Willem II (Kingzine) heeft een speciale actie opgezet voor de Willem II supporters die niet zo blij zijn met Ome Dirk Scheringa. Via de site kunnen stickers gekocht worden met de duidelijke tekst: 'Ik rem niet voor Dirk Scheringa'. Voor de achtergronden en de beschikbaarheid van de stickers kan je terecht op hun site: www.tilbo.com.
![]()
Wie ben jij, 410 zo te zien? Nieuw hier of had je eerst andere naam?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Oud nieuws
Haha, nieuw op FOK! ja...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wie ben jij, 410 zo te zien? Nieuw hier of had je eerst andere naam?
Maar je hebt ook scc kaart op 410 dus? Mss ken ik je welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:40 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Haha, nieuw op FOK! ja...
Best wel leuk, zo'n actueel forum, belangen Amsterdam/Ajax en 410 verdedigen
Ssc ja. Misschien ken ik jou wel, maar ik ga me naam toch niet online gooienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar je hebt ook scc kaart op 410 dus? Mss ken ik je wel
Op zuid nog plek zat dus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ssc ja. Misschien ken ik jou wel, maar ik ga me naam toch niet online gooien
Nieuws uit 410 trouwens: 90 jongens zijn naar Zuid gegaan, hun plek is binnen twee (!) dagen alweer opgevuld. Zegt genoeg over de aantrekkingskracht van de 410. Die jongens die weg zijn stonden volgens mij bovenin 409/410, hebben andere beleving.
Valt mee, ze hebben lang in de wachstand gestaan...quote:
Ajax Netwerkquote:11/7/2006 - Defour tekent vandaag bij Standard Luik
(Gepost door RvN)
Het Laatste Nieuws meldt dat Steven Defour vandaag een contract voor drie of vier seizoenen zal tekenen bij Standard Luik. De club zou 1,5 tot 2 miljoen euro betalen voor de transfer aan Racing Genk, ondanks dat de middenvelder zijn contract had verbroken. Defour wilde eerder alleen naar het buitenland, maar volgens de middenvelder was Standard Luik het meest slagvaardig.
Ajax wilde eerder deze zomer meer betalen, maar stuitte toen op een nee van Racing Genk. Daarop ontbond de middenvelder zijn contract. Inmiddels zoudne Ajax en Feyenoord beiden opnieuw in de markt zijn geweest. Standaard Luik reageerde echter het snelst, waarna Defour eieren voor zijn geld koos.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ach was ook wel te verwachten... geen ramp, meer kans voor onze eigen jeugd...
Nee snap ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ssc ja. Misschien ken ik jou wel, maar ik ga me naam toch niet online gooien
Jammer alleen dat het groepje waar vorig jaar wat onenigheid mee was wel gewoon blijft.quote:Nieuws uit 410 trouwens: 90 jongens zijn naar Zuid gegaan, hun plek is binnen twee (!) dagen alweer opgevuld. Zegt genoeg over de aantrekkingskracht van de 410. Die jongens die weg zijn stonden volgens mij bovenin 409/410, hebben andere beleving.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:31 schreef Pritt het volgende:
Die kan volgend jaar toch wat fluitconcerten verwachten.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Maar het zegt ook genoeg dat hij 5 jaar bij Standard tekent, geen ambitie dus
Hoezoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Maar het zegt ook genoeg dat hij 5 jaar bij Standard tekent, geen ambitie dus
Maar dan moet je opeens een 5-jarig contract afkopen . . .quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
HoezoAlsie weg wilt gebruikt hij toch gewoon nog een x'tje wetje 78
quote:Opstelten en Cohen overwegen verbod uit-publiek bij klassiekers tussen Ajax en Feyenoord
Het Algemeen Dagblad meldt dat de burgemeesters Opstelten en Cohen overwegen de voetbalklassiekers tussen Ajax en Feyenoord komend seizoen zonder uit-publiek te spelen. De kosten die de overheid voor deze wedstrijden moet maken zouden onevenredig en onaanvaardbaar zijn. Eerder dreigden de burgemeesters al bij nieuwe voetbalrellen rond de beladen wedstrijden vijf jaar zonder publiek van de bezoeker te spelen.
Nah hij had het meer over de nederlandse competitie, dat die niet echt een verbetering was.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik herinner mij ineens weer uitspraken dat Ajax geen verbetering was t.o.v. Anderlecht. Nantes.
t.ov van Belgie is zo ongeveer alles beterquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nah hij had het meer over de nederlandse competitie, dat die niet echt een verbetering was.
Hij is niet de eerste die 'hand in hand' klef vindt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Defour: "Feyenoord gaf geen goed gevoel"
Stiekem is het toch een Ajacied.
28 juli.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Goede keuze.
Wanneer is trouwens de loting van de CL voorrondes?
Ongeacht de tegenstander,ik ga sowieso.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou leuk zijn als ze Standard Luiken loten dan![]()
dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou leuk zijn als ze Standard Luiken loten dan![]()
Standard Luik tegen Arsenal zal voor jou persoonlijk ook leuk zijn, Arsenal heeft zich toch uiteindelijk nog weten te plaatsen voor de CL?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ongeacht de tegenstander,ik ga sowieso.
Tsja, Wat is leuk?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Standard Luik tegen Arsenal zal voor jou persoonlijk ook leuk zijn, Arsenal heeft zich toch uiteindelijk nog weten te plaatsen voor de CL?
[Champions League] - De Voorrondesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er ergens een overzicht te zien van mogelijke lotingen? Wie in welke pot zit enzo?
Ik denk het wel, ik denk alleen dat Ajax niet meer concreet is geweest na "de uitspraak".quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
Vraag me dan af hoeveel Ajax daadwerkelijk geboden heeft.
Standard betaalt nu "tussen de 1.5 en 2 miljoen". Zat Ajax daar dan eerst niet boven??
Nou ja..alsof we ooit goede spelers van RC Genk hebben gehaald. Sonckquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:15 schreef Pritt het volgende:
Jammer jammer alleen ik vind het goed dat we ons aan het akkoord hebben gehouden.
Nu hebben de Belgen nog een goed beeld van ons.
Anders hadden we "nooit" meer kunnen aankloppen voor een andere transfer.
6 miljoen bood ajax eerst als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
Vraag me dan af hoeveel Ajax daadwerkelijk geboden heeft.
Standard betaalt nu "tussen de 1.5 en 2 miljoen". Zat Ajax daar dan eerst niet boven??
En de Belgen vroegen eerst hoeveel?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
6 miljoen bood ajax eerst als ik mij niet vergis.
8,5quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En de Belgen vroegen eerst hoeveel?
Dat en ook de voorzitter is weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja te grappig dat Genk, lopen ze even 4,5 miljoen euro mis. En een van hun beste spelers gaat nu voor de concurrentie spelen. Verdiende loon.
Hun belangrijkste pion is weg: Guus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:42 schreef Freak187 het volgende:
Ondertussen vind ik wel dat psv de boel akelig goed bij elkaar houd. Plus de onlangs gedane aankopen en het zal weer een moeilijk jaar voor ons aller Ajax worden....
Het spel van deze groep zal inderdaad een stuk minder goed zijn als toen Guus op de bank zat....quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:45 schreef Trancelocator het volgende:
De OP laadt nu trouwens wat sneller zonder zichtbaar kwaliteitsverlies. Het logo bijvoorbeeld is qua bestandsgrootte bijna vier keer zo klein geworden. (Niet in dit topic maar het volgende)
quote:
Waarschijnlijk een bagger tvp zonder iets toe te voegen..maar ja..het is en blijft een tvp hequote:
Zijn jullie met zoveel mensen thuisquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:14 schreef Ordinair het volgende:
Wat een topdag, mijn pa heeft 11 kaartjes voor Spakenburg - Ajax voor mij opgehaald en het nieuwe thuisshirt!
11 kaarten, dat is niet misquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:14 schreef Ordinair het volgende:
Wat een topdag, mijn pa heeft 11 kaartjes voor Spakenburg - Ajax voor mij opgehaald en het nieuwe thuisshirt!
Weet iemand die quote nog te vinden? Ben al een tijdje aan het zoeken, maar volgens mij was 't een jaar, geen maandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
Zelf heeft hij vandaag gezegd dat hij ook niet meer naar Ajax wilde, nadat daar Gabri en Roger werden gehaald.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Ajax had om ethische reden geen interesse meer.. blijf het toch een beetje een braaf verhaal vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |