Dat is wel waar.. maar dat is geen reden dat school alles zo laat nog moet uitvoerenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:54 schreef Faat het volgende:
Als jij gewoon wat beter je best had gedaan dit jaar was je geen bespreekgeval geweest en had
je nu heerlijk achterover kunnen leunen in de volle overtuiging dat je gewoon over zou gaan
Hey, als jij achterover leunt, mogen zij dat ook hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 11:54 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Dat is wel waar.. maar dat is geen reden dat school alles zo laat nog moet uitvoeren
Pff, een heel jaar niets doen is best een middagje stress waard.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:54 schreef Faat het volgende:
Als jij gewoon wat beter je best had gedaan dit jaar was je geen bespreekgeval geweest en had
je nu heerlijk achterover kunnen leunen in de volle overtuiging dat je gewoon over zou gaan
dat is helemaal erg.. dan spring je telkens op wanneer de telefoon gaat.,. nouja.. dat had ik tenminste vorig jaar.. maar toen was ik wel met volle overtuiging over, al had ik geen idee.. want de week na mijn proefwerken ging ik op vakantiequote:Op maandag 10 juli 2006 11:54 schreef veldmuis het volgende:
Kut is dat he! Ik weet nog niet eens wanneer ik te horen krijg of ik over ben.
de laatste 3 maand heb ik 4 van de 7 vakken waar ik onvoldoende op stond op gehaald hoor!!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hey, als jij achterover leunt, mogen zij dat ook hoor.
Jawel, de taak van een middelbare school is een tiener zoveel mogelijk ongemak te veroorzaken binnen de afgesproken perken en het beoordelen van de student op zijn of haar reactie. Het laat uitvoeren van bepaalde taken (toetsen teruggeven, rapporten uitreiken, etc.) valt daarbinnen. Panieken is op dit moment een goed idee... Zou je chill blijven, dan blijf je zeker weten zitten... (op dit moment observeren ze je gedrag)quote:Op maandag 10 juli 2006 11:54 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Dat is wel waar.. maar dat is geen reden dat school alles zo laat nog moet uitvoeren
okee.. daar mee wel, maar ik heb daar geen probleem mee..quote:Op maandag 10 juli 2006 11:56 schreef maidho het volgende:
School is altijd zo vroeg juist.
8.10 eerste uur hiergraftakken
Spannend is dat hè om naar groep 8 te mogen, daar leer je zelfs tot 2 te tellenquote:
Mogen ze dan wel eens veranderen..quote:Op maandag 10 juli 2006 11:58 schreef Unity het volgende:
Jawel, de taak van een middelbare school is een tiener zoveel mogelijk ongemak te veroorzaken binnen de afgesproken perken. Het laat uitvoeren van bepaalde taken (toetsen teruggeven, rapporten uitreiken, etc.) valt daarbinnen.
is het niet deux?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:59 schreef Faat het volgende:
[..]
Spannend is dat hè om naar groep 8 te mogen, daar leer je zelfs tot 2 te tellen![]()
222-two-zwei-due!!!![]()
misschien moest ik maar van school af gaan...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:00 schreef Unity het volgende:
Ja, maar dan is het geen school meer...
Dat is alleen als de uitkomst "wel over" is, volgens mij heb je bij "niet over" iets meer last dan eenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:56 schreef Ovidius het volgende:
Pff, een heel jaar niets doen is best een middagje stress waard.
Wat hij zei was fout.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:01 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat is alleen als de uitkomst "wel over" is, volgens mij heb je bij "niet over" iets meer last dan een
middagje stress![]()
In het Frans wel jaquote:Op maandag 10 juli 2006 12:00 schreef Lianne__ het volgende:
is het niet deux?
ik heb een beta profiel ja!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:01 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wat hij zei was fout.
Maar uno, deux?![]()
Hopelijk bespreken ze je grondig.![]()
Nou dan is het helemaal duidelijk meisje JIJ GAAT NIET OVER!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:02 schreef Lianne__ het volgende:
ik sta dan ook een onvoldoende op engels en duits..
met die 2 onvoldoendes was ik bespreekloos over geweest..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:04 schreef Faat het volgende:
[..]
Nou dan is het helemaal duidelijk meisje JIJ GAAT NIET OVER!!!![]()
jij bent niet liefquote:Op maandag 10 juli 2006 11:54 schreef Syytön het volgende:
Ik denk niet dat je doorgaat.![]()
Poll![]()
Gaat Lianne__ over naar Havo 5?
» Nee
» Ja
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Mijn opmerking:quote:Op maandag 10 juli 2006 11:53 schreef Lianne__ het volgende:
Vandaag zijn de rapport vergaderingen.. onze klas word besproken om 3 uur.. ik hoor dus pas rond een uur of 4 of ik over ga, dit omdat ik een bespreekgeval ben..
Dat is zenuwslopend.... doodeng
Maarja, niet alleen met rapport vergaderingen is school laat
Mijn klacht:
School is altijd zo laat met alles!!
Mij niet gezienquote:Op maandag 10 juli 2006 11:58 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
okee.. daar mee wel, maar ik heb daar geen probleem mee..
half 7 mn bed uit? prima!
Das grappigquote:Op maandag 10 juli 2006 11:53 schreef Lianne__ het volgende:
School is altijd zo laat met alles!!
tja, in het hoge noorden nog niet hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 12:14 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom zo laat? Hier zijn de schoolvakantie's alweer 3 weken bezig!
ik nooit.. heel af en toe wil het misgaan.. maar met school gaat het altijd misquote:Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Das grappig![]()
Dat zegt de school ook altijd over de leerlingen
Huiswerk, werkstukken etc etc.
tieten roepertquote:Op maandag 10 juli 2006 12:16 schreef beertenderrr het volgende:
Je moet foto's van je tieten naar de leiding sturen, dan ga je over, anders niet
ik werk liever dan dat ik op school zitquote:Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef bleiblei het volgende:
Och, als je blijft zitten duurt het een jaar langer voordat je fulltime moet gaan werken.
Daar zou ik het wel voor doen(Net een maand of 2 aan het werk)
Ghe, kom je vanzelf wel een keer op terugquote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik werk liever dan dat ik op school zit
En?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef Lianne__ het volgende:
de rapportvergadering is begonnen..
''slik''
Als je slikt ga je wel over, denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef Lianne__ het volgende:
''slik''
Even rustig aan, ze hebben net het tweede rondje koffie ingeschonken joh.quote:
Neuh.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik werk liever dan dat ik op school zit
Te laat begonnen! Luie donder!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:57 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
de laatste 3 maand heb ik 4 van de 7 vakken waar ik onvoldoende op stond op gehaald hoor!!
ik heb wel iets gedaan...
Als je over bent doen we samen een cadeautjequote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef Lianne__ het volgende:
''slik''
Tsss. Als je over bent heb je ons niet meer nodig he.quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Duidelijk een geval van een zakkertje![]()
![]()
![]()
Tis inmiddels half 7 en ze heeft nog niet gereageerd. Waarschijnlijk nu uithuilend in de schoot van moeder de troostende woorden: Volgend jaar beter op te sucken.
Zittenblijven is zo 1997 he![]()
Geen wonder dat ik bleef zitten toen.quote:
fijn dat je jezelf omschrijft!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:49 schreef Viper_74 het volgende:
Ik denk dat d'r moeder de pc heeft afgepakt.
Ze 'chat' teveel met d'r msn vrienden en dit komt niet ten goede voor haar school prestaties, en aangezien ze een lange schooltijd tegemoet gaat
Kansloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |