abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39684242
Ik zou vandaag mn salaris krijgen (krijg per week uit betaald) en aangezien ik 450 in de min sta is het deze week redelijk welkom...is de baas gewoon een week op vakantie. Fijn dat dat ff van te voren gemeld word En trouwens volgens mij was ie echt nog geen 2 weken geleden ook al een paar dagen "ertussen uit".

Sorry Postbank...je krijg nog even geen geld van me.
pi_39684272
Mijn baas ook, vorige week vrijdag netjes geld overgemaakt. :-D
  maandag 10 juli 2006 @ 11:03:00 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39684283
Euh, voor wat voor een pauperbedrijf werk je dat de baas nog moet uitbetalen, krijg je een loonzakje in het plaatselijke café ofzo?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 10 juli 2006 @ 11:10:59 #4
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39684469
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:03 schreef jogy het volgende:
Euh, voor wat voor een pauperbedrijf werk je dat de baas nog moet uitbetalen, krijg je een loonzakje in het plaatselijke café ofzo?
ken wel meer mensen die op die manier betaald krijgen...
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 10 juli 2006 @ 11:12:16 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39684498
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:10 schreef PeZu het volgende:

[..]

ken wel meer mensen die op die manier betaald krijgen...
Echt? Lijkt me echt verschrikkelijk, ook omdat ik weleens te laat ben met het inleveren van die prut. Ik zou binnen een half jaar aan de bedelstaf zijn geraakt op die manier .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_39684513
Vroeger werkte ik in de zomer als bollenpelster en kreeg ik elke week zo'n bruin loonzakje met daarin het weeksalaris.
Wat een gluiperd is die baas trouwens, onacceptabel! Ik zou serieus overwegen rente te heffen over de periode waarin je salaris te laat is.
pi_39684555
Hij is gewoon met jouw centen op vakantie
Twinning = boring
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2006 @ 11:17:37 #8
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_39684619
Lekkere baas heb jij.
Heb je nu wel genoeg te eten enzo dan?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_39684621
Als de baas te laat is met betalen heb je gewoon recht op rente over je salaris dat je moet krijgen.
Moet je maar eens opzoeken ergens.
Ik dacht dat het 6% was na 2 weken en dan voor elk volgende week ook weer 1% erbij.
pi_39684767
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zou vandaag mn salaris krijgen (krijg per week uit betaald) en aangezien ik 450 in de min sta is het deze week redelijk welkom...is de baas gewoon een week op vakantie. Fijn dat dat ff van te voren gemeld word En trouwens volgens mij was ie echt nog geen 2 weken geleden ook al een paar dagen "ertussen uit".

De Postbank vind het niet zo erg hoor, jij betaald gewoon lekker 15% rente
pi_39684814
Ik heb geen baas
M'n hond heb een baas
pi_39684816
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef Emu het volgende:

[..]

De Postbank vind het niet zo erg hoor, jij betaald gewoon lekker 15% rente
die ik overigens zou verhalen op je baas....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39684843
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:01 schreef Jill-RMC het volgende:
De Postbank vind het niet erg. Die krijgt lekker rente over je schuld

edit: Shit te laat
pi_39684986
Zo'n baas heb ik ook gehad. Kreeg iedere week cash uitbetaald (wel wit overigens) omdat "hij dat makkelijker vond". Regelmatig voorgekomen dat ik twee weken geen geld kreeg "omdat het nu even niet uitkwam" ofzo. Ook wel eens van hem gehoord: "ja voor dat soort gezeur heb ik nu geen tijd hoor, ik moet mijn koffer nog pakken voor de vakantie van volgende week"

Op een gegeven moment had ik ruim 1000 gulden van hem tegoed en liet hij doodleuk mij de winkel draaien terwijl hij zelf op vakantie ging. Ik heb keurig tot op de laatste cent mijn loon aangeslagen op de kassa, een net briefje geschreven dat ik ontslag nam, de winkel dichtgedraaid en de sleutel door de brievenbus gemikt. Toen hij 2½ week later thuis kwam was hij niet echt blij, ik was alweer twee weken aan het werk bij de concurrent

Sinds die tijd schijnt hij veel sneller te betalen en gewoon via de bank. Kennelijk toch iets geleerd
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_39685133
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lekkere baas heb jij.
Heb je nu wel genoeg te eten enzo dan?
Voordeel van nog thuis wonen: Mama!

Nouja opzich heb ik weinig te klagen verder...soms is het wel eens een weekje te laat. Maar het is niet dat ik echt wekenlang niets meer van m hoor. Plus dat ie heel vaak mn salaris naar boven afrond. Ow is het deze week 480 euro? Nou kleiner heb ik het niet dus maak er maar 500 van.

Serieus hoe kan je nou niet kleiner hebben dan briefjes van 500 euro?
pi_39685259
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef SadKingBilly het volgende:
Zo'n baas heb ik ook gehad. Kreeg iedere week cash uitbetaald (wel wit overigens) omdat "hij dat makkelijker vond". Regelmatig voorgekomen dat ik twee weken geen geld kreeg "omdat het nu even niet uitkwam" ofzo. Ook wel eens van hem gehoord: "ja voor dat soort gezeur heb ik nu geen tijd hoor, ik moet mijn koffer nog pakken voor de vakantie van volgende week"

Op een gegeven moment had ik ruim 1000 gulden van hem tegoed en liet hij doodleuk mij de winkel draaien terwijl hij zelf op vakantie ging. Ik heb keurig tot op de laatste cent mijn loon aangeslagen op de kassa, een net briefje geschreven dat ik ontslag nam, de winkel dichtgedraaid en de sleutel door de brievenbus gemikt. Toen hij 2½ week later thuis kwam was hij niet echt blij, ik was alweer twee weken aan het werk bij de concurrent

Sinds die tijd schijnt hij veel sneller te betalen en gewoon via de bank. Kennelijk toch iets geleerd
Dat zal hem leren, de uitbuiter
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39685414
quote:

Whehehe, !
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:09:07 #18
152076 Europees
Op naar een Federale EU
pi_39686008
quote:

Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')