ken wel meer mensen die op die manier betaald krijgen...quote:Op maandag 10 juli 2006 11:03 schreef jogy het volgende:
Euh, voor wat voor een pauperbedrijf werk je dat de baas nog moet uitbetalen, krijg je een loonzakje in het plaatselijke café ofzo?
Echt? Lijkt me echt verschrikkelijk, ook omdat ik weleens te laat ben met het inleveren van die prut. Ik zou binnen een half jaar aan de bedelstaf zijn geraakt op die manierquote:Op maandag 10 juli 2006 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ken wel meer mensen die op die manier betaald krijgen...
De Postbank vind het niet zo erg hoor, jij betaald gewoon lekker 15% rentequote:Op maandag 10 juli 2006 11:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zou vandaag mn salaris krijgen (krijg per week uit betaald) en aangezien ik 450 in de min sta is het deze week redelijk welkom...is de baas gewoon een week op vakantie. Fijn dat dat ff van te voren gemeld wordEn trouwens volgens mij was ie echt nog geen 2 weken geleden ook al een paar dagen "ertussen uit".
Sorry Postbank...je krijg nog even geen geld van me.
die ik overigens zou verhalen op je baas....quote:Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef Emu het volgende:
[..]
De Postbank vind het niet zo erg hoor, jij betaald gewoon lekker 15% rente![]()
De Postbank vind het niet erg. Die krijgt lekker rente over je schuldquote:Op maandag 10 juli 2006 11:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Sorry Postbank...je krijg nog even geen geld van me.
Voordeel van nog thuis wonen: Mama!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lekkere baas heb jij.
Heb je nu wel genoeg te eten enzo dan?![]()
Dat zal hem leren, de uitbuiterquote:Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef SadKingBilly het volgende:
Zo'n baas heb ik ook gehad. Kreeg iedere week cash uitbetaald (wel wit overigens) omdat "hij dat makkelijker vond". Regelmatig voorgekomen dat ik twee weken geen geld kreeg "omdat het nu even niet uitkwam" ofzo. Ook wel eens van hem gehoord: "ja voor dat soort gezeur heb ik nu geen tijd hoor, ik moet mijn koffer nog pakken voor de vakantie van volgende week"
Op een gegeven moment had ik ruim 1000 gulden van hem tegoed en liet hij doodleuk mij de winkel draaien terwijl hij zelf op vakantie ging. Ik heb keurig tot op de laatste cent mijn loon aangeslagen op de kassa, een net briefje geschreven dat ik ontslag nam, de winkel dichtgedraaid en de sleutel door de brievenbus gemikt. Toen hij 2½ week later thuis kwam was hij niet echt blij, ik was alweer twee weken aan het werk bij de concurrent
Sinds die tijd schijnt hij veel sneller te betalen en gewoon via de bank. Kennelijk toch iets geleerd
Whehehe,quote:Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef SadKingBilly het volgende:
Zo'n baas heb ik ook gehad. Kreeg iedere week cash uitbetaald (wel wit overigens) omdat "hij dat makkelijker vond". Regelmatig voorgekomen dat ik twee weken geen geld kreeg "omdat het nu even niet uitkwam" ofzo. Ook wel eens van hem gehoord: "ja voor dat soort gezeur heb ik nu geen tijd hoor, ik moet mijn koffer nog pakken voor de vakantie van volgende week"
Op een gegeven moment had ik ruim 1000 gulden van hem tegoed en liet hij doodleuk mij de winkel draaien terwijl hij zelf op vakantie ging. Ik heb keurig tot op de laatste cent mijn loon aangeslagen op de kassa, een net briefje geschreven dat ik ontslag nam, de winkel dichtgedraaid en de sleutel door de brievenbus gemikt. Toen hij 2½ week later thuis kwam was hij niet echt blij, ik was alweer twee weken aan het werk bij de concurrent
Sinds die tijd schijnt hij veel sneller te betalen en gewoon via de bank. Kennelijk toch iets geleerd
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef SadKingBilly het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |