Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Griffo?![]()
(serieus bedoeld he)
Vertelquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja, en ik ben bang dat dat zo zal blijven ook.![]()
Dit doet me denken aan 'The fourty-year-old virgin'.quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef weetje11 het volgende:
ja, ben nog maagd, 29 jaar, nog nooit vriendin gehad![]()
![]()
![]()
of je hebt een geweten en neukt geen wijf waar je niet verliefd op bentquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Omdat je nog nooit geneukt hebt
En neuken doe je meestal doordat je goede looks/vlotte babbel hebt, dus dat betekent dat je die niet hebt
Looks zijn zo gek nog nie, het zal aan je koffie adem liggenquote:Op zondag 3 september 2006 22:46 schreef koffiegast het volgende:
[..]
of je hebt een geweten en neukt geen wijf waar je niet verliefd op bentof je neukt geen 14jarigen ..
voor iedereen ligt het wel anders waarom het niet zo is en sommige vinden zich helemaal de man om op vroege leeftijd "van bil te gaan", voor sommige is neuken het enige doel in hun leeftijd... in dat geval veel plezier! ik hoop er meer uit te halen![]()
ow voor het geval ik ben 19 en maagd. Mijn reden? wat kan mij het bekommerenBeoordeel me looks zelf maar lekker
Dat is rot voor je!quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef weetje11 het volgende:
ja, ben nog maagd, 29 jaar, nog nooit vriendin gehad![]()
![]()
![]()
wat weet ik niet ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 05:30 schreef the_legend_killer het volgende:
19- 4/3 =15/16
Ik weet het zelf niet meer
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:21 schreef MrSkyline het volgende:
ik ben geen maagd meer, hopelijk blijft dat zo![]()
Dito (heb alleen wel vaker "sexuele contacten" gehad).quote:Op donderdag 7 september 2006 14:17 schreef MarcPhilippine het volgende:
Ik heb 1x seks gehad met een meisje, ent was een behoorlijk sloerie, kzag dat toen niet in, ik dacht niet met me koppie op dat moment. Dus ik vind het erg jammer dat ik geen maagd meer ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |