Dat is echt zo'n genieperig lachje dat een of andere boef maakt.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:54 schreef quickie1985 het volgende:
hehe
sst ik ben heel soms (echt heel soms) best welquote:Op donderdag 7 september 2006 19:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n genieperig lachje dat een of andere boef maakt.
Htn = Vrltnquote:Op donderdag 7 september 2006 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Chriz2k is ontmaagd door zijn rechterhand.
Ja, dat is een grove aanval op je mannelijkheid.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef xannie90 het volgende:
waarom voelen jullie je aangevallen als iemand van jullie de ander beschuldigd van maagdelijkheid... is dat een schande?
Er zit vast veel stof op..quote:Op donderdag 7 september 2006 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat is een grove aanval op je mannelijkheid.
veel jongens hebben daar problemen mee denk ik ja om ervoor uit te komenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef xannie90 het volgende:
waarom voelen jullie je aangevallen als iemand van jullie de ander beschuldigd van maagdelijkheid... is dat een schande?
Alle jongens in hun puberteit zijn oversext, sommige uiten het alleen meer dan anderenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
veel jongens hebben daar problemen mee denk ik ja om ervoor uit te komenvoelen zich dan voor schut staan ofzo denk ik
, ik vind het stoerder staan als een jongen zegt dat ie nog maagd is
dan is ie iig geen oversext figuur die maar persee sex moet hebben etc etc
Ik ben maagd.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
veel jongens hebben daar problemen mee denk ik ja om ervoor uit te komenvoelen zich dan voor schut staan ofzo denk ik
, ik vind het stoerder staan als een jongen zegt dat ie nog maagd is
dan is ie iig geen oversext figuur die maar persee sex moet hebben etc etc
Jij bent echt erg, eerst zeggen dat je het waardeert als jongens zeggen dat ze maagd zijn, en hem nu gewoon keihard uitlachenquote:
ja maar hij post daar zo mijn berichtje ook bij dus ik neem aan dat hij het niet echt meent danquote:Op donderdag 7 september 2006 19:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent echt erg, eerst zeggen dat je het waardeert als jongens zeggen dat ze maagd zijn, en hem nu gewoon keihard uitlachen!
Vrouwen die pas oversext zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alle jongens in hun puberteit zijn oversext, sommige uiten het alleen meer dan anderen.
wat een subtiliteitquote:Op donderdag 7 september 2006 19:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bewaar mij voor een leuk 13 jarig hockeymeisje
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:48 schreef xannie90 het volgende:
wahah
wij lopen geestelijk gewoon voor
Ik zat gewoon even te dollenquote:
nee hoor, dat denken jullie gewoonquote:Op donderdag 7 september 2006 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vrouwen die pas oversext zijn![]()
Men die zijn een gevaar voor je piem0l
Dat is niet oversext, dat is teveel zelfvertrouwen hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:57 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee hoor, dat denken jullie gewoon, mannen zijn echt pas oversext, je hoeft ze nog maar aan te kijken en ze denken al van,,,,,,,,,,,,,,,,,, jaa ze wilt iets met mij...........
![]()
met dat ....iets hebben......... bedoel ik dan sex ipv een relatiequote:Op donderdag 7 september 2006 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is niet oversext, dat is teveel zelfvertrouwen hebben.
Maar de hamvraag is; Hoe weet jij dat ze dat denken?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
met dat ....iets hebben......... bedoel ik dan sex ipv een relatie
ooh noem me GEEN mevrouwtje dat is ZO IRRITANT hequote:Op donderdag 7 september 2006 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik spreek uit ervaring mevrouwtje
Ja oke, maar dat is Fok, dat moet je niet al te serieus nemen.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh noem me GEEN mevrouwtje dat is ZO IRRITANT he![]()
maar om ontopic te gaan, mannen/jongens/jongetjes denken gewoon altijd al aan sex of wat dan ook, kijk in al die topics naar reacties, sommige zijn echt ............... tja....![]()
Dat denk jij ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh noem me GEEN mevrouwtje dat is ZO IRRITANT he![]()
maar om ontopic te gaan, mannen/jongens/jongetjes denken gewoon altijd al aan sex of wat dan ook, kijk in al die topics naar reacties, sommige zijn echt ............... tja....![]()
Sorry maar ik moest lachenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is Fok, dat moet je niet al te serieus nemen.
Veel twintigers die nog nooit een vrouw hebben aangeraakt enzo.
Het is toch zo?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest lachen![]()
![]()
![]()
.. sorry
Hehe, okayquote:Op donderdag 7 september 2006 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar je bracht hem erg goed.
En de waarheid blijft leuk.
ja ok dit is Fok ja whehequote:Op donderdag 7 september 2006 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is Fok, dat moet je niet al te serieus nemen.
Veel twintigers die nog nooit een vrouw hebben aangeraakt enzo.
Wat een maf zeg...quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja ok dit is Fok ja whehemaja in het echt is het ook zo hoor. Ik leerde een keer een jongen kennen waar ik gewoon goed mee op kon schieten en zag hem als een vriend, maar hij dacht dus dat ik zijn vriendin was en reageerde ook heel kwaad en jaloers en weet ik het toen ik verkering kreeg met iemand en het hem vrolijk vertelde dat ik iemand had......
jongens interpreteren veel dingen vaak anders dan hoe ze bedoeld zijn zeg..
![]()
mja en zo zijn veel jongens hoor, je kan gewoon niet gewoon alleen vrienden met een jongen zijn, dat werkt gewoon niet is mijn ervaringquote:
Jouw ervaring is 0, dus wat lul je over ervaring hebben met jongens?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:13 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
mja en zo zijn veel jongens hoor, je kan gewoon niet gewoon alleen vrienden met een jongen zijn, dat werkt gewoon niet is mijn ervaringtenzij hij niet op meisjes valt, dan lukt het wel gewoon whaha
Precies, Fred weet er nog helemaal niks vanquote:Op donderdag 7 september 2006 20:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jouw ervaring is 0, dus wat lul je over ervaring hebben met jongens?
Fred klinkt te mannelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 20:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Precies, Fred weet er nog helemaal niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |