Heh, als we het er toch over hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Niet veel meisjes gaan voor een jongere vriend. Wen er maar aan.
En je was toen 33?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:24 schreef Caspian het volgende:
[..]
Heh, als we het er toch over hebben.
* Caspian is ontmaagd door een 22-jarige meid.
Stuk breezer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:09 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Ik weet niet of je 't tegen mij hebt, maar ik ben al geen maagd meer sinds m'n 13e. Ik zou trouwens nooit 'n smoes verzinnen als ik nu maagd was, waarvoor zou ik me moeten schamen dan? Ik vind 't juist klote dat ik er al zo vroeg van af ben geholpen!!!
Nou, nee, jij verspilling van huid. Als dat echte vrienden zijn doen ze dat juist níet. Of je moet bij het branieclubje horen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit
Echte vrienden lachen je uit. Als ze je niet uitlachen hebben ze medelijden in stilte. En zeggen maar niets omdat ze het lullig vinden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:27 schreef De_Postbode het volgende:
Oh god, blader je even zo'n topic door, krijg je natuurlijk ergens dit typische gezeik weer.
[..]
Nou, nee, jij verspilling van huid. Als dat echte vrienden zijn doen ze dat juist níet. Of je moet bij het branieclubje horen.
Waarom zou jij je nou schamen voor je maagdelijkheid?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:45 schreef LeoVulpes het volgende:
Jep, hier 21 en nog maagd, totaal geen probleem mee, heb sinds (heel) kort een vriendin en het duurt niet lang meer dat ik geen maagd meer ben.
Ik zou er liever trots op zijn dan dat ik me schaam dat ik maagd ben.
Omdat je nog nooit geneukt hebtquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:32 schreef anisubs het volgende:
[..]
Waarom zou jij je nou schamen voor je maagdelijkheid?![]()
kkom uit hulstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:03 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Je komt heus wel van bil idd, als je ze ten minste laat zien dat je uit Paal komt![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:27 schreef De_Postbode het volgende:
Oh god, blader je even zo'n topic door, krijg je natuurlijk ergens dit typische gezeik weer.
[..]
Nou, nee, jij verspilling van huid. Als dat echte vrienden zijn doen ze dat juist níet. Of je moet bij het branieclubje horen.
Mijn reactie was grappig bedoeld, dat sommige mensen dat niet inzien is jammer. Het boeit niet of je maagd bent na je 18e, maar eerlijk gezegd vind ik het wel zielig voor iemand die nog nooit seks heeft gehad op die leeftijd. Ze missen dan wel wat. En ik kan begrijpen dat ze zelf ook balen. Maarjah, geen seks voor het huwelijk heeft ook wel weer z'n charmes. Helaasch niet meer voor mijquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Echte vrienden lachen je uit. Als ze je niet uitlachen hebben ze medelijden in stilte. En zeggen maar niets omdat ze het lullig vinden.
Je gaat nooit naar de hel. Iets met het vergeven van alle zonden enzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:44 schreef MadMarco het volgende:
Ga je eigenlijk naar de hel als je seks voor het huwelijk hebt? (volgens gristendom en/of islam, jodendom)
omfgquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef ArnhemCasual het volgende:
Jaren niet, was 13. Dat ik een meisje ontmaagde dan he, mijn anus is nog maagd en zal die altijd blijven.
omg mr "knowitall"quote:Mijn reactie was grappig bedoeld, dat sommige mensen dat niet inzien is jammer. Het boeit niet of je maagd bent na je 18e, maar eerlijk gezegd vind ik het wel zielig voor iemand die nog nooit seks heeft gehad op die leeftijd. Ze missen dan wel wat. En ik kan begrijpen dat ze zelf ook balen. Maarjah, geen seks voor het huwelijk heeft ook wel weer z'n charmes. Helaasch niet meer voor mij![]()
Ga je eigenlijk naar de hel als je seks voor het huwelijk hebt? (volgens gristendom en/of islam, jodendom)
stom...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:30 schreef Demius het volgende:
17, maagd![]()
Ga niet voor de eerste de beste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
stom...Zou ik inderdaad ook denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mja zo is het nu eenmaal. Heb geen zin om in een one night stand mn maagdelijkheid te verliezen. Dus blijft het maar bij one night zoenen e.d. zolang de serieuze verkering uitblijft
.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef Demius het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad ook denken.
Mja zo is het nu eenmaal. Heb geen zin om in een one night stand mn maagdelijkheid te verliezen. Dus blijft het maar bij one night zoenen e.d. zolang de serieuze verkering uitblijft
.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:30 schreef Demius het volgende:
16, maagd![]()
Ga niet voor de eerste de beste...
Offtopic:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je gaat nooit naar de hel. Iets met het vergeven van alle zonden enzo![]()
Ontopic: 16, maagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |